آموزشآموزش کامپیوترسخت افزارگرافیک

آموزش نصب کارت گرافیک بر روی مادربرد

روش نصب Graphics Card

آموزش نصب Graphics Card بر روی مادربرد

در این مقاله قصد داریم تا روش نصب کارت گرافیک بر روی مادربرد را آموزش دهیم. در همین راستا، در انتهای مطلب نیز یک ویدئو از نحوه نصب Graphics Card قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مراحل نصب Graphics Card

گام اول:

برای جدا کردن گرافیک کارت قدیمی و نصب یک کارت گرافیک جدید، ابتدا باید برق کامپیوتر را قطع و سپس پنل جانبی کیس را از آن جدا کنید تا به داخلی کیس دسترسی داشته باشید.

گام دوم:

در این قسمت شروع به جدا کردن کابل برق متصل به Graphics Card کنید. معمولا کابل برق آن در سمت راست این قطعه قابل مشاهده است.

گام سوم: نصب کارت گرافیک

حالا با یک پیچ گوشتی، شروع به باز کردن پیچ های اتصال دهنده کارتگرافیک به بدنه کیس کنید.

نصب کارت گرافیک

گام چهارم:

در این مرحله نوبت به جداسازی Graphics Card از ماردبرد می رسد. برای این کار باید ضامن قرار گرفته در بالای گرافیک کارت را فشار دهید تا اتصال آن از Motherboard جدا شود. بعد از جدا شدن کارت گرافیک، اسلات PCI قابل مشاهده است.

گام پنچم: نصب کارت گرافیک

حالا همه چیز آماده است تا کارتگرافیک جدید را بر روی مادربرد نصب کنید. این قطعه را از جعبه خارج کنید و تمامی پوشش های پلاستیکی آن را جدا کنید. بعد از انجام این کار، Graphics Card را با دقت و آرامی بر روی اسلات PCI 16x مادربرد قرار دهید. حالا با پیچ گوشتی این قطعه کامپیوتری را به بدنه کیس پیج کنید تا سر جایش محکم شود. سپس تمامی اتصالات مانند کابل برق را به کارت گرافیک متصل کنید. در ادامه هم پنل جانبی را به کیس وصل کنید و کامپیوتر را روشن کنید.

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که، حتما تمامی درایوهای گرافیککارت قبلی را حذف و شروع به نصبداریوهای مربوط به کارتگرافیک جدید کنید.
در ادامه هم می توانید ویدئو مربوط به نصب این قطعه کامپیوتری را بر روی Motherboard مشاهده کنید:

 

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: buy runtz weed
  2. بازتاب: 토렌트 사이트
  3. بازتاب: stapelstein
  4. بازتاب: naza24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا