سخت افزارگرافیک

جدیدترین مدل کارت گرافیک شرکت ایسوس به تازگی معرفی شد

جدیدترین مدل کارت گرافیک شرکت ایسوس به تازگی معرفی شد

اخیرا کارت گرافیک مینی و البته پرقدرت ایسوس با نام Dual GeForce RTX 2070 Mini معرفی شد. در این بخش به بررسی مشخصات این قطعه گرافیکی پرداخته ایم. با طیف نیوز همراه باشید… .

همانطور که در مقدمه اشاره شد کمپانی ایسوس در سال جدید میلادی یک کارت گرافیک قدرتمند و کوچک بیست سانتی متری تولید کرده است. Dual GeForce RTX 2070 Mini ابعاد کوچکی دارد و برای دستگاه های کوچک و رایانه های اینتل NUC بسیار مناسب است. چیپست این برد گرافیک نیز با توجه به ابعاد کل بدنه کوچک است و RTX 2070 نام دارد.

شرکت ایسوس چنین کارت گرافیک با این ابعاد را به این دلیل ساخته که در مینی کامپیوتر ها ی اینتل NUC و مینی کیس ها مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که شرکت intel نیز اخیرا mini کامپیوتر های جدید Intel NUC 9 Extreme Kit و NUC 9 Pro Kit را در نمایشگاه سی ای اس 2020 معرفی کرده تست.

قیمت

قیمت اعلام شده گرافیک کارت Dual GeForce RTX حدود 525 دلار بوده است اما هنوز در تمام کشور ها عرضه نشده است. در حال حاضر این گرافیک کارت در انگلستان به فروش می رسد.

مشخصات فنی

یکی از مشخصاتی که می توان بدان اشاره کرد با توجه به گفته شرکت ایسوس، وجود دو قطعه فن جهت تهویه هوا و تعدیل دما می باشد. این خنک کننده ها در در مینی کیس های ان یو سی بازدهی خوب و نقش اثر گذاری داشته است.

کارت گرافیک

برد گرافیک Dual GeForce RTX طوری دیزان و طراحی شده است که heat sink و لوله های عبور دهنده حرارت مسی، ماکسیمم میزان کاهش دما را از قسمت مشبک به ارمغان می آورند. علاوه بر این گفته شده است که
برد گرافیک جدید شرکت ایسوس با پیکره‌ی کوچکی که دارد در رابطه با خنک کنندگی و تعدیل دما رقیب دیگر کارتهای گرافیک بزرگتر نیز به حساب می آید. لازم به ذکر است که علاوه بر Asus دیگر کمپانی ها مثل زوتاک نیز گرافیک کارتهای قدرتمندی مثل RTX 2070 رونمایی کرده بودند.

کارت گرافیک Dual GeForce RTX 2070 Mini در دو مدل تولید می شود که اختلاف اصلی آن ها از لحاظ فرکانس پردازنده گرافیکی شان می باشد. یکی از مدل ها ۱،۴۱۰ تا ۱،۶۵۰ مگاهرتز و دیگری ۱،۶۸۰ مگاهرتز.

کمپانی ایسوس خبر داد که مدل های کوچک دیگری از برد گرافیک ها مثل GTX 1660 Ti و RTX 2060 را نیز طراحی، معرفی و عرضه خواهد کرد.

امتیاز 4.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: ufabtb
  3. بازتاب: Find Out More

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − چهارده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا