برنامه آیفوننرم افزار و اپلیکیشن

شروع به کار پیام رسان RCS یا همان Google Message به روز رسانی شده

شروع به کار پیام رسان RCS یا همان Google Message به روز رسانی شده

شرکت گوگل با راه اندازی پیام رسان RCS در کشور امریکا، گام جدیدی در زمینه دنیای پیام رسان ها برداشت. RCS که ورژن آپدیت شده SMS و MMS می باشد، عملکردی شبیه به iMessage دیوایس های اپل دارد که از طریق اینترنت کاربران دارای گوشی های Android نیز می توانند با یکدیگر چت کنند. در ادامه با نحوه عملکرد این پیام رسان می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

عملکرد پیام رسان آر سی اس چگونه است؟

شرکت Google از سال 2016 پیگیر ایجاد یک پیام رسان جدید با قابلیت هایی شبیه به iMessage اپل بود. سرانجام بعد از گذشت سه سال از شروع به کار بر روی این پروژه، گوگل توانست با همکاری شرکت های مخابراتی امریکایی، به هدف خود برسد. کاربران با استفاده از پیام رسان RCS و از طریق اینترنت، می توانند فایل های پر حجم را به دوستان خود ارسال کنند و همچنین از مشاهده شده پیام خود توسط طرف مقابل و در حال تایپ بودن آن، مطلع شود.

فعلا این نرم افزار در کشور امریکا در دسترس کاربران قرار گرفته است و حتما باید از نرم افزار Google Message بر روی دیوایس های اندرویدی کاربر نصب باشد تا بتواند از قابلیت های پیام رسان RCS برخوردار شوند. در صورتیکه این پیام رسان بر روی دیوایس کاربر نصب شده باشد، پیغامی برای فعال کردن آن دریافت خواهد کرد.

پیام رسان RCS

بعد از فعال کردن آن توسط کاربر، او می تواند به تنظیمات نرم افزار رفته و قابلیت Chat Features را تنظیم کند. در صورتیکه شخصی از طریق پیام رسان آر سی اس به فردی دیگر پیام دهد، شما از طریق عنوان Chat Message متوجه می شوید که از طریق این پیام رسان، پیامی را دریافت کرده اید؛ در غیر اینصورت، عنوان پیام به صورت Text Message یا همان SMS معمولی نمایش داده خواهد شد.

امتیاز 4.7 از 3 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기
  2. بازتاب: 늑대닷컴
  3. بازتاب: Research
  4. بازتاب: Continue Reading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا