برنامه آیفونبرنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

نسخه جدید واتس اپ با قابلیت دارک مود ارائه می شود

نسخه جدید واتس اپ با قابلیت دارک مود ارائه می شود

اپلیکیشن واتس اپ حالت تاریک را از مرحله آزمایش خارج کرد و وارد مرحله عملی شد. به زودی کاربران whatsapp می توانند از وضعیت صفحه تیره در گوشی های هوشمند خود بهره مند شوند. در ادامه جزئیات بیشتر این خبر را بررسی خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

با افزایش استفاده از برنامه های مختلف در ساعات مختلف شبانه روز برخی کاربران تمایل پیدا کردند تا صفحه نمایش گوشی خود را در برخی اوقات تیره کنند. قابلیت دارک مود یا حالت تاریک تقریبا به تمام اپلیکیشن ها اضافه شده است و حالا نوبت به برنامه واتس اپ رسیده است تا خود را با این تمایلات کاربران به روز رسانی و همگام سازی کند.

Dark Mood

بنا بر آنچه شرکت مایکروسافت از برنامه پیام رسان whatsapp خبر می دهد، نسخه جدید واتس اپ به زودی مجهز به حالت تاریک خواهد شد. این قابلیت در هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل استفاده است. چیزی باقی نمانده تا محتوای قابلیت دارک مود در پلی استور و اپ استور منتشر شود.

قابلیت مذکور در این پیام رسان مدتها بود که کاربران را منتظر گذاشته بود، البته به صورت آزمایشی در نسخه بتا موجود اما حالا از مرحله آزمایشی خارج شده است. البته پیشتر کمپانی های گوگل و اپل حالت تاریک را در سیستم عامل ارتقا یافته خود گنجانده بودند که البته طرفداران زیادی نیز داشته است. با این اوصاف اینکه تا به امروز اپلیکیشن واتس اپ در ارائه خدمات دارک مود تأخیر داشته کمی دور از انتظار است.

قابلیت حالت تاریک موجب می شود چشم ها کمتر اذیت شوند و از اینکه در ساعات تاریک شبانه روز در یک اتاق تاریک، مخاطب مدام چشم به صفحه روشن بدوزد جلوگیری می کند. البته علاوه بر این، whatsapp در وضوح کامل متون و خوانایی آن نیز دقت کافی داشته است و رنگ بندی ها و دیگر خصوصیات همه گی طوری طراحی شده اند که مانع از خستگی چشم ها می شوند.

این قابلیت در کدام نسخه ها قابل استفاده است؟

کاربران آیفون ها از حالت تیره واتس اپ در سیستم عامل آی او اس 13 می توانند بهره مند شوند و در گوشی های اندروید 10 نیز دارک مود به طور خودکار فعال می شود و در نسخه های قدیمی تر نیز می توان با تنظیمات دستی از این قابلیت بهره مند شد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا