فناوریموبایل

سامسونگ از تبلت گلکسی تب S6 لایت رونمایی کرد

سامسونگ از تبلت گلکسی تب S6 لایت رونمایی کرد

شرکت سامسونگ محصول جدید خود با نام گلکسی تب S6 لایت رونمایی کرد. این تبلت نسخه اقتصادی تبلت گلکسی تب S6 است و از قابلیت هایی خوبی بهره می برد که در ادامه به بررسی مشخصات فنی تبلت Galaxy Tab S6 Lite می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی تبلت Galaxy Tab S6 Lite

تبلت گلکسی تب S6 لایت در قاب جلویی خود به نمایشگری از نوع IPS LCD با کیفیت وضوح 2000*1200 پیکسل و سایز 10.4 اینچ تجهیز شده است. این تبلت اقتصادی سامسونگ نسبت به نسخه گلکسی تب S6 از لحاظ صفحه نمایش به کار رفته در آن دارای تفاوت است و علت آن استفاده از پنل AMOLED با کیفیت وضوح 2560*1600 پیکسل است. همچنین ورژن لایت از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه ای بهره نمی برد.

گلکسی تب S6 لایت

سامسونگ این تبلت را به تراشه 10 نانومتری Exynos 9611 مجهز کرده است که از پردازنده Octa-Core با حداکثر فرکانس 2.3 گیگاهرتزی بهره می برد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در تبلت گلکسی تب اس 6 لایت از نوع Mali-G72 MP3 است که در اجرای کارهای گرافیکی نقش مهمی را ایفا می کند. این تراشه را یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی همراهی می کند که امکان افزایش حافظه ذخیره سازی با استفاده از درگاه کارت حافظه خارجی microSDXC وجود دارد. در این تبلت از رابط کاربری One UI 2.0 بر پایه اندروید 10 استفاده شده است.

در قاب پشتی تبلت گلکسی تبS6 لایت شاهد قرارگیری تنها یک لنز دوربین هستیم که این دوربین به لنز 8 مگاپیکسلی عریض مجهز شده است. دوربین این تبلت قابلیت تصویربرداری پانوراما و HDR را دارا است و می تواند ویدئوهایی با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ثبت کند. دوربین جلو یا همان دوربین سلفی این تبلت به لنز 5 مگاپیکسلی که در حاشیه بالایی آن قرار گرفته است، تجهیز شده است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p با سرعت 30fps را دارد.

گلکسی تب S6 لایت

دیگر مشخصات:

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت از Stylus-Pen پشتیبانی می کند و این خبر بسیار خوبی برای کاربرانی است که از قلم استایلوس استفاده می کنند. باتری به کار رفته در این تبلت دارای ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. تبلت Galaxy Tab S6 Lite از درگاه USB تایپ C و جک 3.5 میلی متری هدفون برخوردار است. این تبلت قرار است در سه رنگ خاکستری، صورتی و آبی به بازار عرضه و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

امتیاز 2 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: alpha88 thailand
  2. Hey there I am so glad I found your website,
    I really found you by mistake, while I was searching on Askjeeve for
    something else, Nonetheless I am here now and would
    just like to say cheers for a fantastic post and a
    all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it all at the minute
    but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please
    do keep up the great jo.

  3. بازتاب: More Help
  4. بازتاب: agen togel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا