سخت افزارفناوریگجت

شارژر جدید شیائومی GaN معرفی شد

شارژر جدید شیائومی GaN معرفی شد

همزمان با معرفی شیائومی mi 10 این کمپانی شارژر جدید بسیار پرسرعت و با توان خروجی بالای خود را معرفی کرد. در این بخش با جزئیات و مشخصات شارژر GaN آشنا خواهیم شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

با رونمایی شرکت Xiaomi از دو گوشی هوشمند جدید خود یعنی شیائومی می 10 و می 10 پرو و درست همزمان با آنها شارژر پرسرعت جدید این شرکت نیز معرفی شد. لازم به ذکر است که فناوری نیترید کالیم در ساخت آن استفاده شده است و ماکسیمم توان خروجی شارژر GaN 65 وات می باشد. در ساختار این شارژر پرسرعت از درگاه USB-C استفاده شده است. این دیوایس را می توان از فروشگاه Xiaomi online خریداری و تهیه کرد. قیمت شارژر GaN 21 دلار و زمان عرضه آن روزهای پایانی امسال خواهد بود.

شارژر GaN

ویژگی ها

اینکه چقدر و به چه میزان بتوان از ظرفیت خروجی این شارژر پرسرعت شیائومی استفاده کرد به خود گوشی شما بستگی ذارد، گوشی می توان از کل یا مقداری از ظرفیت توان خروجی بهره مند شود. برای مثال می توان گفت گوشی mi 10 pro از پنجاه وات ظرفیت خروجی شارژر GaN استفاده می کند و در عرض چهل و پنج دقیقه گوشی را از شارژ خالی تا صد درصد فول شارژ می کند.

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های قابل توجه این دیوایس شیائومی می توان به پشتیبانی از PD 3.0 و دیگر پروتکل های فناوری شارژ پرسرعت اشاره کرد. علاوه بر این چندین مورد از دیگر برند ها نیز می توانند از آن بهره مند شوند. جالب است بدانید شارژر Gan Xiaomi همچنین با گوشی های اپل جدید نیز سازگاری دارد. و طبق اطلاعی که خود کمپانی اپل داده است گوشی آیفون 11 از شارژر خود که در جعبه به هنگام خرید موجود است دو برابر سریعتر شارژ می کند.

با وجود استفاده از یک ماده جدید یعنی نیترید گالیم در شارژر GaN سایز آن از آداپتور نوت بوک های شیائومی چهل و هشت درصد کوچکتر می باشد. از این شارژر پرسرعت Xiaomi همچنین می توان مک بوک پرو و نوت بوک های همین کمپانی نیز با وجود فناوری پشتیبانی از چند پروتکل شارژ مختلف، بهره مند شد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫80 نظرها

  1. بازتاب: max muay thai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا