برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

آخرین ورژن مایکروسافت آفیس برای اندروید چه قابلیت هایی دارد

آخرین ورژن مایکروسافت آفیس برای اندروید چه قابلیت هایی دارد

جدیدترین نسخه مایکروسافت آفیس در سال 2020 برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. این ورژن جدید تمام اپلیکیشن های Word, axel, PowerPoint را در یک برنامه واحد در اختیار کاربران اندرویدی قرار می دهد. با طیف نیوز همراه باشید… .

سرانجام پس از حدود نود روز فعالیت و برنامه ریزی، مایکروسافت آفیس آخرین نسخه به روز رسانی شده برنامه های خود را برای کاربران سیستم عامل اندروید رونمایی کرد و از این پس می توان به راحتی نسخه جدید Microsoft Office را جهت استفاده از چند اپلیکیشن دانلود و نصب کرد. اين قابلیت فعلا فقط برای گوشی های هوشمند فعال است. مايکروسافت آفیس جدید سال 2020 خود مجموعه ای از تمام برنامه های مربوطه به این کمپانی می باشد. پس تنها با داشتن یک نسخه از آن و به اصطلاح با یک تیر می توانید چند نشان را بزنید و به چند برنامه کاربردی دسترسی پیدا کنید.

برنامه جامع چند در یک

حجم دانلود Microsoft Office نود مگابایت است، و با فضای چهارصد مگابایتی که دارد، چند اپلیکیشن مختلف از جمله، پاورپوینت، وورد، اکسل و همچنین آفیس لنز جهت اسکن و وان نوت جهت ثبت یادداشت های روزانه، در دسترس کاربران گوشی های هوشمند اندروید قرار می دهد.

مایکروسافت آفیس

از این پس می توانید تنها با داشتن یک برنامه جامعه مایکروسافت آفیس به عنوان یک مجموعه اداری رایگان، چندین و چند فعالیت کاری خود را سازمان‌دهی کنید، یادداشت ها اسناد، Spreadsheet ها یا همان صفحات جدول بندی شده جهت انجام محاسبات و ارائه های مختلف را قابل اسکن و ذخیره سازی به عنوان یک فایل پی دی اف می باشند و یا می توان یک عکس یا سند را به pdf تبدیل و ذخیره کرد. تمام این اپلیکیشن ها با وان درایو و یا شِیرپوینت یکپارچه شده اند و کاربران گوشی های هوشمند اندروید می توانند در حافظه کلاود یا ابری نسخه پشتیبان تهیه کنند.

شرایط جهت استفاده از این برنامه کاربردی

برای دسترسی به قابلیت های گفته شده در نسخه جدید مایکروسافت آفیس میبایست، ورژن اندروید شما حداقل 6.0 باشد و علاوه بر این حد اقل چهارصد مگابایت فضا جهت ذخیره و حداقل یک گیگابایت حافظه رم داشته باشید. خیالتان راحت باشد، این اپلیکیشن جامع کمتر از زمانی که میبایست تمام برنامه ها را تچ تک نصب می کردید حجم دارد و جاگیر است.

ویژگی ها

1. Microsoft Office کامل ترین و به روز ترین اپلیکیشن برای کار با اسناد، صفحات گسترده و ارائه ها به صورت جامع می باشد.

2. تولید، ادیت و کار با اسناد مختلف مايکروسافت آفیس مشترکا همزمان باهم

3. امکان بهره مندی از تم های از پیش تهیه شده در این برنامه جهت رزومه های کاری، اسناد مختلف گزارشات بودجه و غیره و ارائه ها

4. امکان ذخیره ساده و راحت به صورت پی دی اف در حافظه ابری یا حافظه خود گوشی با سیستم عامل اندروید تان، و وجود قابلیت جستجو در وورد، اکسل و پورپوینت داخل برنامه.

امتیاز 4.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: Thai Magic Mushrooms
  2. بازتاب: yehyeh
  3. بازتاب: ufabtb
  4. بازتاب: massage and spa
  5. بازتاب: bonanza 178
  6. بازتاب: auto swiper

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا