فناوریموبایل

تست مقاومت گوشی آیفون اس ای 2 در برابر نفوذ آب

تست مقاومت گوشی آیفون اس ای 2 در برابر نفوذ آب

در این مطلب به بررسی تست مقاومت گوشی آیفون اس ای 2 در برابر نفوذ آب خواهیم پرداخت اما پیش از آن به ارائه یکسری از ویژگی های گوشی iPhone SE 2020 می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

امکانات و ویژگی های گوشی iPhone SE 2020

گوشی آیفون اس ای 2 در ابعاد 138.4*67.3*7.3 میلی متر و وزن 148 گرم تولید شده است. این گوشی هوشمند در پنل جلویی خود از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina IPS LCD با رزولوشن 1334*750 و تراکم 326ppi بهره می برد. برای افزایش مقاومت گوشی iPhone SE 2 از فناوری محافظ صفحه Ion-Strengthened Glass استفاده شده و برای کاهش میزان لک و جای اثر انگشت، به قابلیت Oleophobic Coating مجهز شده است. هچنین گوشی آیفون اس ای 2020 دارای استاندارد IP67 است که این اسمارت فون را در برابر نفوذ آب به عمق 1 متر و به مدت 30 دقیقه و نفوذ گرد و غبار مقاوم می کند.

قلب تپنده به کار رفته در گوشی iPhone SE 2 دارای تراشه 7 نانومتری پلاس Apple A13 Bionic است که این چیپست در ساختار خود به پردازنده Hexa-Core با حداکثر فرکانس 2.65 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Apple GPU (4-Core Graphics) مجهز شده است. تراشه گوشی آیفون اس ای2 توسط رم 3 گیگابایتی همراهی می شود و در برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایتی بهره می برد. همچنین این گوشی اپل از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند.

در قاب پشتی گوشی آیفون اس ای2 تنها یک لنز دوربین تعبیه شده است و این تک دوربین از سنسور 12 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.8 بهره می برد. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به تصویربرداری HDR و فلش دوگانه LED اشاره کرد. دوربین جلوی این گوشی هوشمند در بالای نمایشگر آن جای گرفته و دارای لنز 7 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و همچنین قابلیت های تصویربرداری پانوراما و HDR و تشخیص چهره است.

دیگر مشخصات:

گوشی iPhone SE 2 برای تامین انرژی خود به یک باتری 1821 میلی آمپر ساعت مجهز شده است که از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است. گوشی آیفون اس ای 2020 با سیستم عامل ios 13 عرضه می شود.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به مقاومت گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

 

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫21 نظرها

  1. I’m impressed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that’s equally educative and
    engaging, and without a doubt, you’ve hit the nail on the head.
    The problem is something that too few people are speaking intelligently about.
    I’m very happy I stumbled across this in my search for something concerning this.

  2. بازتاب: zastava arms
  3. بازتاب: Hot porn
  4. بازتاب: view publisher site
  5. بازتاب: สมัคร yehyeh
  6. بازتاب: quik

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا