تبلتفناوری

رونمایی از تبلت هواوی میت پد طی هفته آینده

رونمایی از تبلت هواوی میت پد طی هفته آینده

چیزی تا رونمایی از تبلت هواوی میت پد باقی نمانده است و با توجه به گزارشات و شایعه هایی که در رابطه با این تبلت منتشر شده است، به احتمال فراوان رقیب جدی برای آیپدهای اپل خواهد بود. با طیف نیوز همراه باشید… .

اطلاعات منتشر شده از تبلت هواوی MatePad

شرکت Huawei قصد دارد تا تبلت جدید خود را، هفته آینده و در تاریخ 25 نوامبر ( 4 آذر ) به صورت رسمی معرفی کند. در جدیدترین تصویر منتشر از تبلت هواوی میت پد، ما شاهد به کارگیری یک صفحه نمایش بزرگ برای این تبلت هستیم که در کنار آن عبارت «قدرت آفرینش» استفاده شده است. با توجه به به مضمون این عبارت می توان چنین نتیجه گرفت که این تبلت هم، مانند آیپد پرو اپل قابلیت استفاده برای کارهای حرفه ای را دارا می باشد.

تبلت هواوی میت پد

بر اساس شایعات منتشر شده، این تبلت باید از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی بهره ببرد. بر همین اساس احتمال وجود پردازنده Kirin 990 به عنوان قلب تپنده تبلت هواوی MatePad دور از انتظار نیست؛ البته ممکن است که از پردازنده Kirin 980 نیز برای این تبلت استفاده شده باشد. در بخش رم و حافظه داخلی نیز احتمال استفاده از رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 تا 512 گیگابایت در بخش سخت افزاری تبلت هواوی میت پد وجود دارد. همچنین امکان حضور یک کارت حافظه nanoSD نیز وجود دارد.

در بخش ساختار ظاهری تبلت هواوی MatePad ، خبرهایی درباره حضور یک روزنه بر روی صفحه نمایش آن که محل قرار گیری دوربین سلفی خواهد بود، وجود دارد. همچنین این تبلت از نظر حاشیه به شکلی طراحی شده است که دارای حاشیه باریک در اطراف نمایشگر می باشد. یک کیبورد و قلم M-Pen اختصاصی هم برای این تبلت در نظر گرفته شده است که باید به طور جداگانه آن ها را خریداری کرد.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا