حافظه ذخیره سایزسخت افزار

معرفی و خرید ذخیره ساز کیونپ مدل TS-431P

استوریج TS-431P

معرفی و خرید ذخیره ساز کیونپ مدل TS-431P

اگر با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی در سیستم کامپیوتری خود مواجه شده اید، می توانید برای برطرف کردن این مشکل به سراغ ذخیره ساز ها تحت شبکه بروید. در این مطلب به معرفی ذخیره ساز کیونپ مدل TS-431P خواهیم پرداخت و در انتها ویدئویی از جعبه گشایی استوریج TS-431P قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات استوریج TS-431P

ذخیره ساز کیونپ مدلTS-431P با ابعاد 219x169x160 میلی متر ساخته شده که با توجه به این مشخصات، دارای حجم کمی بوده و می توان آن را بر روی میز قرار داد. همچنین این استوریج کیونپ دارای وزن 3 کیلوگرم است که کاربر برای حمل آن دچار مشکل نمی شود. بدنه آن از کیفیت خوبی برخوردار است و از هارد های قرار گرفته در آن می تواند به خوبی محافظت کند. NAS Storage TS-431P به پردازنده دو هسته ای Annapurna Labs Alpine AL-212 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز برای پردازش داده های مجهز شده است.

در بخش حافظه هم استوریج TS-431P به حافظه رم 1 گیگابایتی DDR3 مجهز است که می توان تا 8 گیگابایت ارتقا داد. ذخیره ساز کیونپ مدل TS-431P دارای چهار محفظه قرارگیری هارد دیسک را دارد، همچنین هارد درایو HDD و SSD پشتیبانی می کنند. در نتیجه کاربرانی که نیاز به سرعت بالا انتقال اطلاعات را دارند، می توانند از حافظه SSD نیز بهره ببرند. این استورریج کیونپ از قابلیت RAID نیز پشتیبانی می کنند که در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده نقش موثری دارد.

دیگر مشخصات:

NAS Storage TS-431P به سه عدد درگاه USB 3.0 و دو درگاه LAN RJ-45 با سرعت 10/100/1000Mbps تجهیز شده است. در پنل پشتی آن شاهد قرارگیری یک فن 120 میلی متری هستیم که باعث تهویه هوای داخل ذخیره ساز کیونپ مدل TS-431P می شود. این استوریج کیونپ از قابلیت Hot Swap نیز پشتیبانی می کند. استوریج TS-431P به سیستم عامل اختصاصی شرکت کیونپ با نام QTS مجهز شده است که تجربه کار با آن را برای کاربر لذت بخش می کند.

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. I have been surfing on-line more than 3 hours nowadays, but I by no means found any fascinating article
    like yours. It is beautiful worth enough for me. In my view, if all
    web owners and bloggers made excellent content as you probably
    did, the net shall be a lot more helpful than ever before.

  2. بازتاب: website
  3. بازتاب: view
  4. بازتاب: แทงมวย LSM99
  5. بازتاب: แทงบอล Lsm99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 15 =

دکمه بازگشت به بالا