فناوریلپ تاپ

خرید و بررسی مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس VivoBook S533JQ Core i7

بررسی لپ تاپ ایسوس ویوبوک S533JQ

خرید و بررسی مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس VivoBook S533JQ Core i7

شرکت ایسوس لپ تاپ های سری VivoBook با قیمت مناسبی در قیاس با مشخصات سخت افزاری آن ها به بازار عرضه می کند. در سال جاری به خانواده S سری VivoBook یک لپ تاپ جدید با نام S533JQ اضافه شد که از لحاظ سخت افزاری تقریبا بی شباهت با سری ZenBook نیست و از وزن و قیمت مناسب تری نیز برخوردار است. در ادامه قصد داریم تا به بررسی مشخصات لپ تاپ ایسوس VivoBook S533JQ Core i7 بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی امکانات و ویژگی های لپ تاپ ویوبوک S533JQ

لپ تاپ ایسوسVivoBook S533JQ Core i7 دارای بدنه ای از جنس آلومینوم است که علاوه بر زیبایی، باعث استحکام بیشتر آن می شود. این لپ تاپ ایسوس از ابعاد 359x233x16 میلی متر و وزن 1.8 کیلوگرم بهره می برد که با توجه به این مشخصات، این لپ تاپ بسیار مناسب برای کاربرانی است که مجبور به حمل لپ تاپ خود هستند. در پنل جلویی لپ تاپ ویووبوک S533JQ یک نمایشگر 15.6 اینچی IPS با رزولوشن FullHD و صفحه نمایش مات قرار گرفته است. این لپتاپ ایسوس از قابلیت نمایشگر لمسی پشتیبانی نمی کند.

لپ تاپ ایسوس VivoBook S533JQ

لپ تاپ Asus VivoBook S533JQ از مشخصات سخت افزاری خوبی برخوردار است. پردازنده مرکزی به کار رفته در آن از نوع اینتل و از سری پردازنده های نسل دهم Core i7 است. این پردازنده دارای فرکانس 1.3 تا 3.9 گیگاهرتز و حافظه کش 8 مگابایتی است. برای ذخیره سازی داده ها، از یک حافظه ذخیره ساز SSD M2 NVMe PCIe با ظرفت 512 گیگابایت استفاده شده و همچنین این لپتاپ ایسوس به حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 مجهز شده است. برای اجرای بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی، لپ تاپ ایسوسVivoBook S533JQ از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX350 GDDR5 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت بهره می برد.

دیگر مشخصات:

لپ تاپ ویوبوک S533JQ مجهز به پورت های USB 3.0، USB 2.0، USB-C و درگاه HDMI است. همچنین این لپ تاپ ایسوس از نور پس زمینه صفحه کلید، حسگر اثر انگشت و درگاه SD Card پشتیبانی می کند. باتری به کار رفته در لپ تاپ Asus VivoBook S533JQ از نوع لیتیوم-پلیمر 3 سلولی بوده که دارای ظرفیت 50 وات در ساعت است. این نوع لپ تاپ در دسته بندی کاربری عمومی-مالتی مدیا قرار می گیرد. در ادامه هم می توانید ویدئو مربوط به این لپتاپ ایسوس را مشاهده کنید:

 

امتیاز 3 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: Golden Teachers Mushroom
  2. بازتاب: review
  3. بازتاب: browning a5 12 gauge
  4. بازتاب: auto swiper

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − پنج =

دکمه بازگشت به بالا