سخت افزار

معرفی و خرید کیس گرین مدل Z4 Astiak

مشخصات فنی کیس زد 4 آستیاک

معرفی و خرید کیس گرین مدل Z4 Astiak

در این مطلب به معرفی کیس گرین مدل Z4 Astiak خواهیم پرداخت و این کیس Green را از تمامی جهات مورد بررسی قرار می دهیم که از چه قابلیت هایی برخودار است و می توان برای خرید کیس زد 4 آستیاک اقدام کرد یا خیر. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی کیس Green مدل زد 4 آستیاک

کیس گرین مدل Z4 Astiak در سری کیس های Mid-Tower قرار می گیرد که می تواند از نصب 7 اسلات پشتیبانی کند که این ویژگی باعث استفاده از چند کارت گرافیک (3 عدد) به طور همزمان می شود. کیس زد 4 آستیاک با بدنه ای مستحکم و ابعاد 505x470x235 میلی متر و وزن 6.8 کیلوگرم ساخته شده است. با توجه به این ابعاد، فضای داخلی کیس Green به گونه ای طراحی شده است که فضاهای اختصاصی برای نصب تجهیزات ذخیره کننده اطلاعات، پاور، فن و همچنین مدیریت کابل کشی در اختیار کاربر قرار می دهد. کیس Z4 Astiak به دلیل داشتن ابعاد مناسب و در نتیجه فضای داخلی با حجم زیاد، امکان گردش هوا در آن به شکل محسوسی افزایش یافته است.

از لحاظ ظاهری، کیس Green مدل زد 4 آستیاک از طراحی خوبی برخودار بوده و جنس بدنه آن بسیار مستحکم است. پنل کناری این کیس از جنس شیشه بوده و می توان تجهیزات قرار گرفته در آن را مشاهده کرد. کیس Z4 Astiak از 5 عدد فن 15xRed LED بهره می برد که زیبایی دو چندانی را به این کیس می بخشد.

دیگر مشخصات:

از مشخصات دیگر این کیس Green می توان به نصب همزمان سه عدد واترکولینگ اشاره کرد که در نتیجه داشتن فضای بسیار خوب در محفظه داخلی است. این کیس قابلیت کنترل سرعت فن ها را در سه حالت خاموش، کم و زیاد را دارد. همچنین برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل محفظه، کیس گرین مدل Z4 Astiak از فیلترهای سلولزی بهره می برد که امکان جداسازی سریع و شست و شو و استفاده مجدد از آن وجود دارد. گفتنی است که این کیس از نصب 5 عدد هارد درایو 2.5 اینچی SSD پشتیبانی می کند.

کیس گرین مدل Z4 Astiak

با توجه به مطالب ذکر شده، کیس زد 4 آستیاک به دلیل داشتن فضای داخلی بزرگ، امکانات خوبی را از جمله استفاده از چند عدد کارت گرافیک، کولینگ واتر، فن و مادربردهایی با ابعاد ATX و E-ATX را در اختیار کاربر قرار می هد. پس اگر به دنبال ارتقا سیستم و نصب تجهیزات متعدد در کیس خود هستید، این کیس شرکت گرین انتخاب مناسبی است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could
    add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time
    and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading
    your blog and I look forward to your new updates.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا