تازه های فناوریفناوریموبایل

منتظر گلکسی Note منعطف باشید!

منتظر گلکسی Note منعطف باشید!

با توجه به مطالب منتشر شده در شبکه های اینترنتی، کمپانی Samsung به دنبال ساخت گوشی منعطف در قالب گلکسی Note که مجهز به قلم S-Pen هست، می باشد. طیف نیوز شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کند.

شرکت سامسونگ و نسل دوم گوشی های انعطاف پذیرش

این شرکت چندی قبل نسل اول گوشی انعطاف پذیر خود به نام Galaxy fold را به بازار ارائه کرد که با بازخورد های گوناگونی رو به رو شد و گویا آنچنان مورد استقبال همگان قرار نگرفته است. اما به نظر می رسد که کمپانی سامسونگ قصد دارد همچنان فعالیت خود را در زمینه ی تولید گوشی های انعطاف پذیر،  اما این بار در قالب گلکسی Note که از محبوبترین پرچمداران این شرکت است، ادامه دهد.

با توجه به عکس هایی که در فضای مجازی منتشر شده است، این شرکت اختراع جدیدی در طراحی گوشی های انعطاف پذیر به ثبت رسانده است که گوبا قرار است نسل جدیدی از گوشی های دارای انعطاف را در قالب گلکسی Note که غیر از حالت تاشونده به یک قلم نیز مجهز شده است، به دنیای تکنولوژی عرضه کند. گویا به نظر می رسد که شرکت سامسونگ برای آن که بتواند این گوشی تاشو را مجهز به قلم S-Pen کند، در حال سفارش قطعات مختلف به شرکت هاست تا گوشی تاشو جدید، قابلیت پشتیبانی از قلم را دارا باشد.
با توجه به تصاویر موجود، این مدل گوشی قابلیت تاشدن به سمت بیرون را هم دارد تا شخص بتواند صفحه نمایش را از زاویه پشتی هم مشاهده کند.

گلکسی Note منعطف
گلکسی Note منعطف

از قابلیت دیگر گلکسی Note منعطف، آن است که شخص می تواند بدون هیچ مشکلی صفحه نمایش را با قلم و
یا انگشت لمس کند و هیچ گونه نقص فنی در آن ایجاد نشود. همچنین شخص می تواند آیکون ها را با قلم S-Pen به راحتی در صفحه نمایش جا به جا کند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: straight from the source
  3. بازتاب: Institutional Repository
  4. بازتاب: buy viagra online
  5. بازتاب: ozempic coupon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + سه =

دکمه بازگشت به بالا