فناوریموبایل

موتورلا در حال کارکردن بر روی گوشی تاشو ریزر 2 است

موتورلا در حال کارکردن بر روی گوشی تاشو ریزر 2 است

شرکت موتورولا بعد از رونمایی از گوشی ریزر، اکنون در حال طراحی گوشی تاشو ریزر 2 است. در ادامه به بررسی طرح های بیرون آمده از این گوشی منعطف می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

با توجه به تصاویر منتشر شده از طرح های گوشی تاشو ریزر 2، ما با یک گوشی دارای حاشیه های حساس به لمس و اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای طرف هستیم. گوشی Razr 2 به هشت حسگر لمسی جانبی مجهز است که با لمس کردن یا کشیدن انگشت بر روی آن ها، فرمان را اجرا می کنند. حسگرهای این گوشی منعطف با توجه به تصاویر منتشر شده، به صورت چهارتایی در دو طرف حاشیه های گوشی قرار گرفته اند. این حسگرها در زمان بسته بودن گوشی، به یکدیگر ملحق می شوند و با توجه به فرمان هایی که توسط کاربر به گوشی داده می شود، عملکردهای مختلفی را اجرا می کنند.

گوشی تاشو ریزر 2

بر همین اساس، کاربر می تواند با لمس کردن یکی از حسگرها یکی از نرم افزارهای مورد علاقه خود را باز کند. با توجه به برخی گزارشات، این حسگرها قابلیت فعال بیست حرکت و عملکرد را دارا می باشند. باید دید که موتورولا امکان تنظیم دلخواه این حسگرها را به کاربر می دهند و همچنین در طراحی آن ها برای جلوگیری از فعال شدن آن ها در حالتی که در دست قرار دارند، چه برنامه ای دارند.

گوشی تاشو ریزر 2

با توجه به تصاویر منتشر شده، در طراحی گوشی Razr 2 احتمال استفاده از حسگر لمسی در کنار لولا وجود دارد که قابلیت تشخیص باز و بسته شدن این گوشی را خواهد داشت. همچنین این گوشی منعطف به اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای مجهز می باشد. این حسگر در گوشی ریزر بر روی لبه پایینی گوشی قرار دارد. در نتیجه این اولین گوشی موتورولا می باشد که به حسگر اثر انگشت درون صفحه ای مجهز است.

گفتنی است که مطالب ذکر شده فقط مربوط به یک طرح اولیه از گوشی تاشو ریزر 2 است و مشخص نیست که این گوشی به طور رسمی تولید و عرضه شود، البته گوشی ریزر هم بر همین منوال بود و در آخر هم عرضه شد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: click this link here now
  2. بازتاب: my astro pink

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا