فناوریموبایل

مشخصات فنی و جعبه گشایی گوشی ردمی 9A

مشخصات فنی و جعبه گشایی گوشی ردمی 9A

در این مطلب به معرفی مشخصات فنی گوشی ردمی 9A خواهیم پرداخت و در ادامه هم ویدئویی از آنباکس کردن گوشی Redmi 9A قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی قابلیت های گوشی Redmi 9A

بدنه گوشی ردمی 9 ای از جنس پلاستیک بوده و در پنل جلویی گوشی ردمی 9A یک صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD قرار گرفته است که از کیفیت وضوح 1600*720 پیکسل و تراکم 269ppi بهره می برد. نمایشگر این گوشی به شکل Infinity-U طراحی شده است که در داخل ناچ U شکل آن، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی ردمی 9 ای برای پردازش اطلاعات، از تراشه 12 نانومتری MediaTek Helio G25 بهره می برد که این تراشه در ساختار خود به پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز مجهز شده است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در آن از نوع PoweVR GE8320 است که عملکرد خوبی در اجرای برنامه ها و بازی ها دارد. در بخش حافظه هم، گوشی Redmi 9A به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز است. برای افزایش فضای ذخیره سازی، این گوشی هوشند از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

در قاب پشتی گوشی ردمی9A تنها یک لنز دوربین تعبیه شده است. این دوربین به یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده است که قابلیت تصویربرداری پانوراما و HDR را دارا است. همچنین دوربین آن می تواند، فیلم هایی با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند.

دیگر مشخصات:

تامین انرژی در گوشی شیائومی ردمی9A بر عهده باتری 5000 میلی آمپر ساعت است. گفتنی است که این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. حسگر اثر انگشت در این گوشی هوشمند در قاب پشتی آن تعبیه شده است. گوشی Redmi 9A با رابط کاربری MIUI 12 بر پایه اندروید 10 عرضه می شود. در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی گوشی ردمی 9A را مشاهده کنید:

 

امتیاز 3.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: Anya Belcampo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا