فناوریموبایل

جعبه گشایی گوشی سامسونگ A01 به همراه مشخصات فنی

جعبه گشایی گوشی سامسونگ A01 به همراه مشخصات فنی

این مطلب مربوط به جعبه گشایی گوشی سامسونگ A01 است که این گوشی هوشمند از جمله گوشی های ارزان قیمت شرکت سامسونگ به حساب می آید. در ادامه به بررسی مشخصات و قرار دادن ویدئو آنباکسینگ گوشی  گلکسی ای 01 می پرازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی گلکسی ای 01

گوشی Galaxy A01 در بخش پردازش اطلاعات به یک تراشه 12 نانومتری Snapdragon 439 مجهز است که توسط رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی همراهی می شود. پردازنده گرافیکی به کار رفته در گوشی گلکسی ای 01 از نوع Adreno 505 است. همچنین این گوشی پایین رده سامسونگ از کارت حافظه خارجی microSD پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش 5.7 اینچی PLS TFT با کیفیت وضوح 1520*720 پیکسل و تراکم 301 ppi در گوشی گلکسی A01 استفاده شده است. نمایشگر این گوشی هوشمند در بخش بالایی خود به یک ناچ قطره ای مجهز است که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است.

گوشی سامسونگ A01

گوشی گلکسی A01 در قاب پشتی خود از دو لنز دوربین بهره می برد که دوربین اصلی آن به لنز 13 مگاپیکسلی عریض و دوربین دوم به لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز است. از دیگر مشخصات این گوشی پایین رده سامسونگ وجود فلش LED برای عکس گرفتن در هنگام کم نوری است.

دیگر مشخصات:

باتری بکار رفته در گوشی گلکسی ای 01 دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است که باتری آن قابلیت تعویض ندارد. این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. گوشی Galaxy A01 به آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 مجهز است. از دیگر مشخصات این گوشی پایین رده می توان به بلوتوث 4.2، رادیو FM و درگاه جک 3.5 میلی متری اشاره کرد. در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی این گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

 

امتیاز 4.2 از 21 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: Blackhat
  2. It’s a pity you don’t have a donate button! I’d without a doubt donate to this outstanding blog!
    I guess for now i’ll settle for bookmarking and adding your
    RSS feed to my Google account. I look forward to new updates and will talk about
    this website with my Facebook group. Chat soon!

  3. بازتاب: content
  4. بازتاب: lsm99
  5. بازتاب: visit this page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + دو =

دکمه بازگشت به بالا