فناوریموبایل

گوشی سامسونگ A51 و A71 به روزرسانی های جدیدی دریافت کردند

گوشی سامسونگ A51 و A71 به روزرسانی های جدیدی دریافت کردند

شرکت Samsung برای دو گوشی سامسونگ A51 و A71 به روزرسانی جدید با قابلیت های ویژه منتشر کرده است. در ادامه به بررسی ویژگی های جدید اضافه شده به گوشی گلکسی ای 51 و ای 71 می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

همانطور که می دانید دو گوشی سامسونگ A51 و A71 جز گوشی های میان رده شرکت سامسونگ به حساب می آیند. اکنون، سامسونگ قابلیت های ویژه ای که مربوط به گوشی رده بالا Galaxy S20 می شود را برای این دو گوشی میان رده منتشر کرده است. این به روزرسانی بیشتر به امکانات دوربین گوشی گلکسی ای 51 و ای 71 مربوط می شود.

قابلیت های جدید اضافه شده به گوشی ای 51 و ای 71

در صورت دارا بودن یکی از این دو مدل گوشی و با دریافت آپدیت آن ها، گوشی شما به امکانات جدیدی به نام Single Take مجهز می شود که این ویژگی دارای قابلیت هایی مثل اسمارت کراپ، لایو فوکوس و فیلتر هوش مصنوعی و فیلم برداری به مدت 10 ثانیه است. ویژگی دیگری که به دو گوشی سامسونگ A51 و A71 اضافه شده است می توان به قابلیت حالت حرفه ای که در گوشی های بالارده سری S20 سامسونگ است، اشاره کرد که این ویژگی شامل کنترل فوکوس دستی و سرعت شاتر می شود. اضافه شدن قابلیت Night Hyperlapse و My Filters به گوشی Galaxy A51 , A71 به کاربر این اجازه را می دهد که از فیلتر عکس شخصی خود برای عکس ها گرفته شده، استفاده کرد.

دیگر امکانات اضافه شده به این دو گوشی میان رده، به قابلیت اشتراک گذاری آن ها با عنوان Quick Share و Music Share مربوط می شود. این امکانات به اشتراک گذاری تصاویر، موسیقی و کلیپ ارتباط دارند و می توان با استفاده از Quick Share، تنها با لمس کردن یک دکمه بسیار سریع تصاویر گالری گوشی را با افراد دیگر به اشتراک گذاشت. قابلیت Music Share هم به دو کاربر به طور همزمان این امکان را می دهد تا به یک اسپیکر بلوتوثی متصل شوند. از دیگر ویژگی های اضافه شده به گوشی Galaxy A51 , A71 می توان به حالت جدید Clean View اشاره کرد که به کاربر امکان دسته بندی 100 تایی تصاویر را می دهد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫82 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기
  2. I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you create this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz reply as I’m looking to construct my own blog and would like to
    find out where u got this from. thanks a lot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا