تازه های فناوریفناوریموبایل

اطلاعتی از گوشی شیائومی Mi CC9 Pro فاش شد

اطلاعتی از گوشی شیائومی Mi CC9 Pro فاش شد

با توجه به اطلاعاتی که از گوشی شیائومی Mi CC9 Pro منتشر شده است، این گوشی به یک دوربین قدرتمند مجهز است؛ که با استناد بر اخبار فاش شده از گوشی می سی سی 9 پرو، تاریخ رونمایی از این گوشی 24 اکتبر (2 آبان) اعلام شده است. برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره ی گوشی جدید شرکت Xiaomi، با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی فاش شده از گوشی می سی سی 9 پرو

طبق مشخصات فنی که از این گوشی فاش شده است، باید انتظار یک گوشی با قابلیت های بیشتر نسبت به مدل Mi CC9 داشته باشیم. گوشی Mi CC9 Pro دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح +Full HD می باشد که در قسمت بالای صفحه نمایش خود، یک دوربین سلفی با حفره ی قطره ای تعبیه شده است. همچنین این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه ای می باشد.

گوشی شیائومی Mi CC9 Pro

شیائومی در گوشی می سی سی 9 پرو از پردازنده ی Snapdragon 730G بهره برده است که نسبت به پردازنده ی Snapdragon 710 که در مدل  Mi CC9 مورد استفاده قرار گرفته است، به مراتب قدرتمند تر خواهد بود. همچنین این گوشی دارای 6GB رم و 128GB حافظه داخلی می باشد.

گوشی جدید شیائومی در قابب پشتی خود، به سه دوربین مجهز است که دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 108 مگاپیکسل، دوربین دوم دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل با قابلیت تصویربرداری Ultrawide و دوربین سوم با رزولوشن 8 مگاپیکسل و قابلیت تله فوتو می باشد. گفتنیست که دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی دارای رزولوشن 32 مگاپیکسل است.

طبق اطلاعات منتشر شده از گوشی شیائومی Mi CC9 Pro، قرار است این گوشی با سیستم عامل Android 10 به بازار عرضه شود. باتری که برای گوشی می سی سی 9 پرو به کار برده اند، دارای ظرفیت 4000mAh که از شارژ سریع 20 واتی نیز پشتیبانی می کند.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا