فناوریموبایل

گوشی های گیمینگ مجهز به چیپست های Helio G35 و Helio G25 می شوند

گوشی های گیمینگ مجهز به چیپست های Helio G35 و Helio G25 می شوند

اخیرا تراشه های Helio G35 و Helio G25 شرکت مدیاتک برای گوشی های گیمینگ پایین رده معرفی شدند. در این بخش به مشخصات فنی و قابلیت های این دو چیپست خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

ظاهرا قرار است به لطف تولیدات جدید شرکت مدیا و با معرفی دو تراشه Helio G35 و Helio G25 دیگر ویترین های بازار گوشی های گیمینگ از محصولات پایین رده یا ارزان قیمت خالی نباشد. تا به امروز اکثر گوشی های گیمینگ قیمت خرید بالایی داشته و برای گیمیر های حرفه ای مناسب بودند. اما این بار با معرفی چیپست های هلیو جی 25 و هلیو جی 35 گوشی های پایین رده برای گیمیرهای تازه کار نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

Helio G35

تراشه Helio G35 تولید شرکت مدیاتک با قیمت نه چندان زیادی که دارد توقعات زیادی را هم برای گیمیر ها ایجاد نمی کند اما با این وجود هلیو جی 35 هشت هسته ای بوده و هر هشت قدرتمند و از نوع کورتکس A53 می باشند. از قابلیت های آن می توان به نهایت شش گیگابایت رم LPDDR3 یا LPDDR4X و بهره مندی از فناوری ذخیره سازی eMMC 5.1 اشاره کرد.

این چیپست از Helio G25 قدرتمند تر است. ماکسیمم سرعت کلاک آن 2.3 گیگاهرتز است و از صفحه نمایش با وضوح تصویر 1080در 2400 نیز پشتیبانی می کند. Helio G35 قادر به پشتیبانی از یک سنسور 25 مگاپیکسلی و یا دو سنسور 13 مگاپیکسلی می باشد.

Helio G25

مدیاتک تراشه ارزان قیمت تری را نیز تولید کرده است که در فرکانس بیست گیگاهرتزی فعالیت دارد. نهایت میزان پشتیبانی تراشه Helio G25 از صفحه نمایش کیفیت 720 در 1600 پیکسل می باشد. هلیو جی 25 قادر است از یک سنسور 21 مگاپیکسلی و یا دو دوربین سیزده و هشت مگاپیکسلی پشتیبانی کند. هر دو پردازنده از شبکه 5G پشتیبانی نمی کنند.

جالب است بدانید شرکت مدیاتک بدون توجه به سطح رده بندی ها در دو تراشه Helio G35 و Helio G25 از فناوری هایپر اینجین گیم مانند گوشی های گیمینگ بالا رده استفاده کرده است با این قابلیت مدیریت هوشمند منابع هنگام اجرای بازی وجود خواهد داشت

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: 토렌트
  2. بازتاب: superkaya88
  3. بازتاب: naakte tieten
  4. بازتاب: go to website

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا