فناوریموبایل

سامسونگ از گوشی گلکسی M01s رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی گلکسی M01s رونمایی کرد

شرکت سامسونگ از گوشی جدید خود یعنی گوشی گلکسی M01s رونمایی به عمل آورد. گوشی ام 01 اس دارای قابلیت هایی است که در ادامه به آن می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات گوشی ام 01 اس سامسونگ

سامسونگ، ورژن جدید گوشی M01 یعنی گوشی گلکسی M01s را معرفی کرده است که از لحاظ مشخصات دارای قابلیت های بهتری نسبت به نسخه قبلی است. این گوشی هوشمند از لحاظ مشخصات فنی تنها در یک نسخه تولید می شود و کاربری می تواند گوشی ام 01 اس را در دو رنگ آبی و خاکستری خریداری کند. گوشیM01s در قاب جلویی از یک نمایشگر 6.2 اینچی TFT با رزولوشن +HD بهره می برد. صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی هوشمند از نوع Infinity-V است که در ناچ V شکل آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در قاب پشتی گوشی سامسونگ M01s یک ماژول دوربین قرار گرفته که دو لنز دوربین در آن تعبیه شده است. دوربین اصلی به یک لنز 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم به یک لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است. همچنین یک فلش LED در زیر ماژول دوربین قرار گرفته است.

قلب تپنده گوشیM01s به یک تراشه MediaTek Helio P22 تجهیز شده که دارای پردازنده مرکزی Octa-Core و پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 است. تراشه این گوشی هوشمند توسط رم 3 گیگابایتی همراهی شده و برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برند. همچنین گوشی سامسونگ M01s برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات، از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

گوشی گلکسی M01s

تامین انرژی در گوشی گلکسی ام 01 اس از طریق باتری 4000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. سنسور اثر انگشت در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته است. گوشی گلکسی M01s با رابط کاربری One UI مبتنی بر پایه Android 9.0 Pie عرضه می شود.

امتیاز 1 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: 666클래스

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا