فناوریموبایل

گوشی Honor 9X تا قبل پایان سال جاری به بازار ارائه می شود

گوشی Honor 9X تا قبل پایان سال جاری به بازار ارائه می شود

طبق اخبار جدیدی که منتشر شده است، یکی از مدیران کمپانی Huawei خبر از عرضه ی گوشی Honor 9X را تا قبل از اتمام سال جاری میلادی داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی گوشی جدید برند آنر، با طیف نیوز همراه باشید… .

اطلاعات منتشر شده درباره ی گوشی آنر 9 ایکس

گوشی Honor 9X

این گوشی که قرار است تا قبل از پایان سال 2019 پا به دنیای اسمارت فون ها بگذارد؛ طبق گفته ی مدیر شرکت هواوی، به دلیل رونمایی از نسل گوشی های Honor 9X در ماه جولای، این گوشی ها قادر به پشتیبانی از سیستم عامل Android بوده و همچنین قابلیت استفاده از Play Store را خواهند داشت.

مشخصات فنی گوشی Honor 9X

در گوشی جدید برند آنر، هیچگونه حفره و یا بریدگی برای حضور دوربین سلفی وجود ندارد، بلکه دوربین سلفی تعبیه شده در این دیوایس به شکل پاپ آپ خواهد بود؛ پس در نتیجه ما با یک صفحه نمایش 6.59 اینچی LCD با وضوح Full HD+ تمام صفحه با چگالی پیکسل 391ppi رو به رو خواهیم بود.

گوشی آنر 9 ایکس به پردازنده ی Kirin 810 مجهز بوده و همچنین دارای 6 GB رم و 128 GB حافظه ی داخلی می باشد. همچنین این گوشی دارای درگاه حافظه ی خارجی نیز می باشد که از کارت حافظه ی microSD تا ظرفیت 512 GB پشتیبانی می کند.

گوشی Honor 9X

در پنل پشتی گوشی Honor 9X دو دوربین به کار رفته است که، دوربین اصلی آن با رزولوشن 48 مگاپیکسل و دیافراگم f/1.8 و دوربین دوم با رزولوشن 2 مگاپیکسل و مجهز به سنسور تشخیص عمق، در قاب پشتی تعبیه شده اند. همچنین دوربین سلفی این گوشی دارای رزولوشن 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 می باشد.

گوشی جدید آنر از رابط کاربری EMUI 9.1.1 بهره می برد که قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل Android 9 pie را دارا می باشد. باتری استفاده شده در این گوشی دارای ظرفیت 4000mAh است که در تامین انرژی این گوشی نقش اصلی را بازی می کند. گوشی آنر 9 ایکس به یک درگاه USB-C مجهز بوده و همچنین دارای جک 3.5mm نیز می باشد. گفتنیست در کنار قاب این گوشی، حسگر اثر انگشت تعبیه شده و همچنین سیستم Face ID هم برای امنیت این گوشی استفاده شده است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا