فناوریموبایل

مقایسه دوربین گوشی S20 اولترا با گوشی P30 پرو در هنگام شب

مقایسه دوربین گوشی S20 اولترا با گوشی P30 پرو در هنگام شب

در این مطب به مقایسه مشخصات و امکانات دوربین دو گوشی S20 اولترا و گوشی P30 پرو می پردازیم و در ادامه ویدئویی از مقایسه دوربین آن در هنگام شب قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

اطلاعات درباره مشخصات و امکانات دوربین گوشی اس 20 اولترا و پی 30 پرو

این دو گوشی پرچمدار از قابلیت های ویژه ای برای عکسبرداری از سوژه ها و مناظر برخوردار است که با توجه به این توانایی های پیشرفته در دوربین یک گوشی، می توان گفت که دیگر نیازی به وجود دوربین های دیجیتالی احساس نمی شود. گوشی S20 اولترا به یک لنز دوربین 108 مگاپیکسلی تجهیز شده است که از ویژگی های قابل توجهی بهره می برد. گوشی P30 پرو از یک لنز 40 مگاپیکسلی بهره می برد که این سنسور دوربین هم قابلیت های ویژه ای دارد. حال به بررسی جز به جز لنزهای دوربین این دو گوشی پرچمدار می پردازیم.

امکانات دوربین این دو گوشی هوشمند:

سنسور اول:

گوشی S20 Ultra در پنل پشتی خود به یک ماژول دوربین مستعطیلی شکل مجهز شده است که چهار لنز دوربین در آن تعبیه شده است. در مقابل، گوشی P30 Pro از یک ماژول دوربین کپسولی شکل بهره می برد که سه لنز دوربین در آن جای گرفته و لنز چهارم در کنار این ماژول قرار گرفته است. لنز 108 مگاپیکسلی Wide گوشی اس 20 اولترا دارای ویژگی های فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.8 است. اما گوشی پی 30 پرو به یک سنسور دوربین 40 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.6 تجهیز شده است و از قابلیت های بزرگنمایی خودکار لیزری و لرزشگیر اپتیکال تصویر بهره می برد.

سنسور دوم:

سنسور دوربین بعدی گوشی S20 اولترا از یک لنز پریسکوپی 48 مگاپیکسلی Telephoto با دیافراگم f/3.6 با قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر، بزرگنمایی اپتیکال هیبریدی 10x (بدون کاهش کیفیت) و زوم خودکار با تشخیص فاز بهره می برد. این سنسور از ویژگی زوم دیجیتال 100 برابر برخوردار است که سامسونگ این توانایی را Super Resolution می نامد. گفتنی است که تصاویر در زوم حداکثری، دیگر اون کیفیت اولیه را ندارند. اما گوشی هواوی P30 Pro به یک لنز 20 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 با ویژگی های بزرگنمایی لیزری یا تشخیص فاز مجهز شده است.

سنسور سوم:

سومین سنسور گوشی سامسونگ S20 Ultra به یک لنز 12 مگاپیکسلی Ultrawide با دیافراگم f/2.2 و توانایی زوم خودکار و فیلمبرداری Super Steady تجهیز شده است. اما گوشی P30 پرو از یک لنز پریسکوپی 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/3.4 بهره می برد که از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5x و لزرشگیر اپتیکال تصویر و بزرگنمایی خودکار 50 برابری بهره می برد که این لنز توانایی ثبت تصاویر مناظر و سوژه ها را در فواصل دور دست دارد.

سنسور چهارم:

هر دو گوشی پرچمدار در آخرین لنز مشترک هستند و به یک لنز 3D ToF تجهیز شده اند که در ثبت تصاویر پورتره کارایی دارد.
گوشی هواوی با توجه به نوع امکاناتی که دارد، قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت تر در تاریکی شب را دارا است. در ادامه هم می توانید ویدئو مربوط به مقایسه دوربین این دو گوشی هوشمند را در تاریکی شب مشاهده کنید:

 

امتیاز 1 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫79 نظرها

  1. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied
    on the video to make your point. You definitely know what youre talking about, why throw
    away your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something enlightening to read?

  2. بازتاب: https://leonax.net/
  3. بازتاب: 토렌트 다운

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا