کنسول بازی

نینتندو سوییچ نیز اندرویدی می شود.

نینتندو سوییچ نیز اندرویدی می شود.

کنسول پرطرفدار نینتندو سوییچ با وجود سیستم عامل اندروید می تواند بسیار جذاب تر باشد. تجربه ای بسیار هیجان انگیز را می توان با یک کنسول بازی اندرویدی پشت سر گذاشت. در این بخش از طیف نیوز به بررسی جزئیات این خبر خواهيم پرداخت. با ما همراه باشید.

درباره

اینکه نینتندو سوییچ نیز بتواند اندرویدی شود یا نه موضوعی بود که طی پنج ماه گذشته زیاد بر سر زبان ها افتاده بود. اغلب بر این عقیده بودند که این امکان نمی تواند فراهم باشد. اما پس از انتشار نسخه غیر رسمی اندرویدی برای این کنسول، نظرها و تصورات تغییر پیدا کرد.

شما می توانید از وب سایت XDA Develpers برای یک نسخه ی هک شده ی کنسول بازی نینتندوسوییچ تان رام اندروید را دانلود کنید. این رام بر مبنای سیستم عامل Lineage 15.1 است و مختص به Nvidia Shield TV ساخته و پرداخته شده است.

نواقص

البته طبیعی است که این نسخه از سیستم عامل اندرویدی کنسول بازی نینتندو سوییچ نیز دارای مشکلات و نواقصی هست.
برای مثال قابلیت هایی مانند عکس گرفتن از صفحه، حالت اسلیپ و یا چرخش خودکار هنوز در دسترس نیستند.
یک مورد دیگر اینکه قابلیت دسترسی به FAT32 با کمک کارت حافظه رم وصل شده به سیستم عامل MAC نیز موجود نمی باشد.
حالا با وجود این مشکلات در صورتی که بتوانید با آنها کنار بیایید تست این نسخه اندرویدی ارزشش را دارد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در صورتی که که بتوانید با این کمبود ها کنار بیایید، وقتی یک ایراد برای کنسولتان پیش بیاید، نینتندو سوییچ هیچ حمایتی نخواهد داشت.

نکته مهم

در حال حاضر برای دسترسی به نسخه اندرویدی، می بایست، این کنسول بازی برای شما قابل هک باشد؛ پس احتمال دارد که امکان استفاده از آن در نسخه جدید وجود نداشته باشد. پس شاید بتوان گفت استفاده از این نسخه اندرویدی یک ریسک باشد.

قابلیت ها

نینتندو سوییچ

با کمک نسخه 8.1 اندروید اورئو که برای نینتندوسوییچ مهیا شده است‌ قادر خواهید بود: از امکانات متنوع Google و تمام برنامه های انویدیا شیلد بهره مند شوید.

درنتیجه

با نینتندو سوییچ تان قادر خواهید بود که بازی هایی مثل بوردرلند و یا هافلایف 2 را نیز با کمک اندروید بازی کنید. جوی کان ها و نینتندو پرو کنترولرها به راحتی قابلیت سازگاری با اندروید این کنسول بازی را دارند. پس می توانید با خیال راحت تصور کنید که یک تب لت دارید که هم امکانات اندرویدی دارد و هم می توانید از امکانات نینتندویی آن بهره مند شوید. شما حتی قادر خواهید بود که ماوس و کیبورد را نیز به این دستگاه متصل کنید.

تغییرات

اندروید در این کنسول هیچ وضعیف نرم افزاری را تغییر نمی دهد. برای نصب تنها به یک کارت حافظه اس دی آکبند نیاز دارید. از یک رم خوب استفاده کنید copy کردن فایل Android روی رم کمتر از یک ساعت به طول می انجامد. و پس از آن به راحتی می توانید نصب و اجرا را انجام دهید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: texasguntrader
  2. بازتاب: 뉴토끼
  3. بازتاب: 호두코믹스
  4. بازتاب: why not look here
  5. بازتاب: view more

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا