فناوریموبایل

مقایسه عمر باتری بین گوشی های A71، A70، Note 10 Lite و A51 سامسونگ

مقایسه عمر باتری بین گوشی های A71، A70، Note 10 Lite و A51 سامسونگ

در این مقاله، ویدئویی از میزان نگهداری شارژ باتری در هنگام استفاده از برنامه ها و بازی ها قرار داده ایم. در این تست از گوشی های A71، A70، Note 10 Lite و A51 سامسونگ استفاده شده است. برای دانستن مشخصات باتری این گوشی های هوشمند و مشاهده ویدئو مقایسه باتری ها آن ها، این مقاله را دنبال کنید. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات باتری گوشی های ای 71، ای 70، نوت 10 لایت و ای 51

شرکت سامسونگ از جمله شرکت هایی است که از باتری های بزرگ در گوشی های تولید شده خود استفاده می کند. تجهیز شدن یک گوشی هوشمند به یک باتری بزرگ، به کاربر این امکان را می دهد که با خیالی آسوده و بدون استرس از تمام شدن باتری در طول روز، به کار کردن با گوشی خود بپردازد. گوشی هایی که در این مطلب به سراغ آن رفته ایم، گوشی های A71 ، A70 ، Note 10 Lite و A51 است که از جمله گوشی های تازه عرضه شده شرکت سامسونگ به حساب می آیند.

گوشی A71 به همراه دو گوشی A70 و Note 10 Lite به یک باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعت در زیر قاب خود تجهیز شده اند که از از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کنند. اما گوشی A51 برای تامین انرژی خود از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت بهره می برد که قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی را دارا است.

با توجه به مشخصاتی که از باتری این چهار گوشی هوشمند سامسونگ که گفته شد، سه گوشی دارای یک ظرفیت بوده که این احتمال می رود که میزان نگهداری شارژ باتری در آن ها به یک شکل باشد و گوشی سامسونگ A51 با کوچکتر بودن حجم باتری آن نسبت به سه گوشی دیگر باید زودتر از بقیه باتری آن به پایان برسد. برای دانستن دقیق تر عمر باتری این چهار گوشی، ویدئو قرار گرفته در این مطلب را مشاهده کنید:

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫76 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا