آموزشآموزش کامپیوترنرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با نرم افزار Acethinker Video Master

آشنایی با نرم افزار Acethinker Video Master

شاید دیگر نتوان کامپیوتر شخصی را پیدا کرد که انواعی از فیلم ها با فرمت های مختلف را ذخیره نکرده باشد. اگر شما نیز به دنبال یک نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی هستید، ما در این بخش به معرفی یک برنامه همه کاره به نام Acethinker Video Master پرداخته ایم. با طیف نیوز همراه باشید… .

همانگونه که در مقدمه نیز اشاره شد، تقریبا در تمام کامپیوتر ها ویدئو های زیاد با فرمت های متنوع پیدا می شود که احتمالا برخی از آنها نیاز به تبدیل فرمت فیلم دارند. شاید شما نیز چندین نرم افزار تبدیل فرمت ویدئو در کامپیوتر خود نصب کرده اید اما هنوز به نتیجه دلخواهتان نرسیده اید، در این صورت پیشنهاد ما به شما در طیف نیوز نصب نرم افزار همه کاره Acethinker Video Master است. با دانلود و نصب این ویدئو مستر مجموعه ای از قابلیت های زیر را دردسترس خواهید داشت… .

تقسیم بندی صفحه کار

تنها با چند کلیک و خیلی ساده با کمک نرم افزار Acethinker Video Master می توانید از قسمت ابزار تقسیم کننده صفحه نمایش کار استفاده کنید و چند ویدئو را در یک قاب به نمایش گذارید. در این بخش از ویدئو مستر الگوهای انتخابی جهت بهره مندی و ایجاد آلبوم های فیلم و عکس در دسترس خواهند بود. همچنین برای عملکرد روان تر این برنامه تبدیل فرمت فیلم می توانید فیلتر، BGM و توابع بیشتر استفاده کنید.

ادیت داخلی کلیپ ها

از جمله قابلیت های ادیت مفید نرم افزار Acethinker Video Master می توان به مواردی همچون، کات کردن، ترکیب چند کلیپ، کوتاه سازی، ایجاد جلوه ها و یا چرخش فیلم، افزودن واترمارک و ادیت زیرنویس ها و موارد دیگر اشاره کرد. در این برنامه تبدیل فرمت ویدئو قادر خواهید بود هدیه ای از ویدئو های خاطره انگیز و جذاب برای دوستانتان، با چند کلیک ساده تهیه کنید.

Acethinker Video Master

امکان افزودن جلوه هاف ویژه، تنظیم میزان خلوص، کنتراست و روشنائی رنگ ها و تصاویر به فیلم های خانگی شما جذابیت خاصی میدهد. این ویدئو مستر از فرمت های JPG ، JPEG ، PNG ، BMP ، GIF ، EMF ، WMF ، EXIF ، ICO ، TIFF و TXT پشتیبانی می کند.

امکان کانورت کردن چندین ویدئو

با توجه به پشتیبانی نرم افزار تبدیل فرمت فیلم Acethinker Video Master از بسیاری از فرمت های ویدئویی و صوتی و امکان تنظیمات متنوع خروجی ویدئو ها، شما می توانید بسیاری از فیلم های خود در کامپیوتر را به یک فرمت قابل اجرا در تب لت و گوشی خود با همان کیفیت عالی تبدیل کنید.

ضبط ویدئو از روی صفحه نمایش

اگر می خواهید از روی مانیتور کامپیوتر تان یک ویدئو آموزشی یا غیر آموزشی به صورت حرفه ای، ضبط کنید همچنان می توانید از قابلیت های Acethinker Video Master بهره مند شوید. نوع ضبط را با توجه به قسمت های مختلف مدنظرتان، تمام صفحه، فقط پنجره برنامه، در اطراف ماوس و موارد دیگر تعیین کنید. حالا می توانید ضبط با کیفیت اچ دی و با صدا، وب کم و با حاشیه نویسی در یک تایم واقعی را آغاز کنید. ناگفته نماند ویدئو پس از تکمیل ضبط در شبکه های گوناگون فضای مجازی مثل یوتیوب و اف تی پی قابل اشتراک است.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫21 نظرها

  1. بازتاب: 뉴토끼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا