سخت افزارکامپیوتر رومیزی

سیستم آل این وان جديد شیائومی معرفی شد

سیستم آل این وان جديد شیائومی معرفی شد

جدیدتری خبری که از کمپانی شیائومی منتشر شده است این شرکت یک کامپیوتر آل این وان جدید به نام Ningmei CR600 تولید کرده که با قیمتی مناسب نیز ارائه می شود. در این بخش جزئیات فنی و مشخصات و کارایی های این دستگاه را بررسی خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

کمپانی Xiaomi همیشه فعالیت های متنوع و در زمینه های مختلفی داشته است. این شرکت حتی چنانچه تولیدات خود را با برند خود طراحی نکند ده ها شعبه و شرکت تحت سلطه آن اینکار را انجام خواهند داد. در آخرین خبری که در همین راستا از شیائومی منتشر شده است، این شرکت محصول جدید خود، یعنی سیستم آل این وان Ningmei CR600 با یک مانیتور 23.8 اینچی و با وضوح 1080 پیکسلی و سی پی یو های core i3 و core i5 و با قیمت خرید حدودی 458 دلار رونمایی کرده است.

کاربران و طرفداران برند شیائومی با خرید یک کامپیوتر all in one Ningmei CR600 می توانند هدایای نیز دریافت کنند. این هدایا شامل، ماوس و یک پد ماوس بزرگ، کیبورد و یک دیسک مجزای شانزده گیگابایتی می شوند. سیستم آل این وان Xiaomi مذکور، طبق cpu ای که دارد به سه مدل تقسیم بندی می شود.

مدل ها

قدرتمندی ترین مدل کامپیوتر آل این وان Ningmei CR600 شیائومی دارای سی پی یو core i5 – 9400 میباشد. این پردازنده شش هسته ای و با شش ترد می باشد. این مدل از نسل قبلی خود دوبرابر پرقدرت تر است و فرکانس 4.1 گیگا هرتزی ارائه می دهد.

کامپیوتر all in one همچنین دارای کارت گرافیک اینتل یکپارچه اچ دی 630 میباشد که بسیار قدرتمند است و علاوه بر پشتیبانی از برنامه های سنگین مثل اتوکد و فتوشاپ اغلب بازی های معروف را نیز می تواند اجرا کند.

سه نسخه از کامپیوتر جدید شیائومی Ningmei CR600

1. نسخه share: سی پی یو Core i3-9100 با هشت گیگابایت رم و 513 گیگابایت حافظه SSD
2. نسخه Enjoy Edition: سی پی یو Core i5-9400 و با هشت گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD
3. نسخه Enjoy Edition: سی پی یو Core i5-9400 با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD و به علاوه یک ترابایت حافظه HDD

تنظیمات مانیتور

مانیتور کامپیوتر آل این وان Ningmei CR600 شیائومی از هشت جهت قابلیت تنظیم دارد و از جهت عمودی از منفی نود الی نود درجه و ارتقا آن از صفر تا صدوسی میلیمتر قابل تنظیم می باشد. همچنین وجود یک پایه آرگونومیک جدید در کامپیوتر all in one Xiaomi امکان تغییرات زوایا و چرخش های افقی و عمودی و تنظیمات عمودی مانیتور را فراهم کرده است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا