حافظهسخت افزار

تولید حافظه UFS 3.1 شرکت سامسونگ

تولید حافظه UFS 3.1 شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ تولیدات انبوه حافظه ذخیره ساز UFS 3.1 خود را آغاز کرده است. انتظار می رود این حافظه تا اواخر امسال در نسل بعدی پرچمداران محصولات Samsung به کارگرفته شود. با طیف نیوز همراه باشید… .

مدیران کمپانی سامسونگ اعلام کردند که تولیدات بسیار زیاد حافظه ذخیره ساز UFS 3.1 پانصد و دوازده گیگابایتی شروع شده و تا پایان سال میلادی نیز برای محصولات پرچمدار نسل جدید استفاده شود. شرکت Samsung این قطعه ذخیره سازی را پرسرعت ترین حافظه در نوع خود دانسته چرا که در مقایسه با محصولات موجود در حال حاضر نوع eUFS 3.0، سرعت نوشتن داده های آن تا سه برابر ارتقا پیدا کرده است.

سرعت عملکرد

نوشتن متوالی در UFS 3.1 سرعتی برابر با هزار و دویست مگابایت بر ثانیه دارد. علاوه بر این عملکرد تصادفی این حافظه سامسونگ نیز 60 درصد بالاتر از eUFS 3.0 می باشد.

این قطعه برای خواندن و نوشتن اطلاعات طبق مقیاس عملکرد ورودی و خروجی بر ثاینه به صد هزار و هفتاد هزار آی آپس می رسد. آی آپس گعیار سنجش عملکرد متداول حافظه ذخیره ساز است که کمپانی های تولید کننده جهت مشخص کردن عملکرد اصلی حافظه به هنگام فعالیت از آن استفاده می کنند.

در رابطه با سرعت خوانده شدن داده ها نیز تغییری نسبت به مدل قبلی به وجود نیامده و اطلاعات در ثانیه همان دو هزار و صد مگابایت خوانده می شوند. اما با تمام این اوصاف قابلیت ها و ویژگی های مذکور نشان‌ دهنده‌ی سرعت بیشتر UFS 3.1 نسبت به اس اس دی SATA III می باشد.

UFS 3.1

به گفته یکی از معاونان بخش فروش حافظه سامسونگ

پس از رونمایی و عرضه حافظه‌های پر سرعت محصولات قابل حمل، دیگر مشکلات قدیمی حافظه‌های سنتی به چمشم نخواهد خورد. eUFS 3.1 تعهد پایدار به تأمین نیاز ها و تقاضاهای پیاپی تولید کنندگان و سازندگان گوشی های هوشمند تمام دنیا می باشد.

قابلیت ها

ذخیره ساز جدید شرکت Samsung می تواند در نود ثانیه تا صد گیگابایت اطلاعات را انتقال دهند. در حالی که مدل قبلی برای انتقال صد گیگابایت داده به چهار دقیقه زمان احتیاج داشت و این یعنی تحولی بزرگ. انتظار می رود تا پایان سال میلادی جاری گوشی های هوشمند جدیدی عرضه شوند که در آن ها حافظه های 128 و 256  گیگا بایتی مدل UFS 3.1 استفاده شده باشد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: rajabandarq
  2. With havin so much content do you ever run into any issues of plagorism or copyright violation?
    My website has a lot of completely unique content I’ve either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all
    over the web without my permission. Do you know any solutions to help protect against content from being ripped off?
    I’d genuinely appreciate it.

  3. بازتاب: yehyeh.com
  4. بازتاب: Ks Quik 5000
  5. Hello! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a
    new project in a community in the same niche. Your blog
    provided us beneficial information to work on. You have
    done a outstanding job!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − یک =

دکمه بازگشت به بالا