برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

ورژن اندرویدی Office با یکسری تغییرات جدید آپدیت شد

ورژن اندرویدی Office با یکسری تغییرات جدید آپدیت شد

شرکت Microsoft در آپدیت جدید ورژن اندرویدی اپلیکیشن Office ، اقدام به ترکیب چند برنامه در یک نرم افزار کرده است. ما در ادامه به بررسی این به روزرسانی جدید اپلیکیشن آفیس می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی به روزرسانی ورژن اندرویدی آفیس

شرکت مایکروسافت در آخرین به روزرسانی اپلیکیشن Office نسخه اندرویدی، دست به کار جالبی زده است. این شرکت با ترکیب چند ابزار پرکاربرد آفیس مانند Word، Excel و PowerPoint یک نرم افزار جدید با نام Microsoft Office را ارائه کرده است.

ورژن اندرویدی Office

اپلیکیشن به روزرسانی شده آفیس به افراد این توانایی را می دهد تا فایل های مورد نیاز خود را بر روی گوشی هوشمند یا تبلت ایجاد کرده و سپس به ویرایش و مدیریت آن ها اقدام کنند. این اپلیکیشن هم مانند برنامه های دیگر نظیر Google Doce و… می تواند پوشه ای را بین چند کاربر به اشتراک گذاشته و قابلیت ویرایش کردن را نیز داشته باشد. همچنین از دیگر توانایی های اپلیکیشن Office به روزرسانی شده می توان به قابلیت تلفیق Sticky Notes اشاره کرد که کاربر می توانند یادداشت ها را به سرعت و بدون نیاز به جا به جایی در نرم افزار، اقدام به ضبط آن ها کند.

از دیگر ویژگی های اپلیکیشن آفیس می توان به قابلیت تولید فایل های PDF از عکس یا سندهای Word، Excel و PowerPoint اشاره کرد. نکته جالب دیگر اینکه، با استفاده از اثر انگشت می توانید فایل های PDF ایجاد شده را امضا کنید که قابلیت مفیدی نیز می باشد.

شرکت مایکروسافت قبلا نیز این مدل از ترکیب چند برنامه را در گوشی های ویندوزی خود با نام Office Hub ارائه کرده بود که کاربر می توانست با استفاده از این نرم افزار به ابزارهای Word، OneNote، Excel و Powerpoint دسترسی داشته باشد. گفتنی است که ورژن اندرویدی این نرم افزار از ورژن ویندوزفون آن بسیار قدرتمندتر می باشد.

امتیاز 4.5 از 4 رای

نوشته های مشابه

‫84 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: 토렌트 사이트

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا