کنسول بازی

به روزرسانی جدید کنسول PS4 در مرحله بتا در حال انجام است

آپدیت جدید پلی استیشن 4 در راه است

به روزرسانی جدید کنسول PS4 در مرحله بتا در حال انجام است

کمپانی Sony با توجه به اخبار منتشر شده، در حال کار بر روی نسخه بتای به روزرسانی 8.50 کنسول PS4 است و احتمالا در آینده نزدیک نسخه رسمی آپدیت کنسول پلی استیشن 4 برای کاربران ارائه شود. در ادامه به بررسی بیشتر این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی آپدیت جدید پلی استیشن 4

با توجه به اخبار منتشر، شرکت Sony ورژن بتا به روزرسانی 8.50 کنسول PS4 را در درسترس یکسری از کاربران منتخب خود قرار داده است تا بتوانند فیدبک قابلیت های جدید اضافه شده به رابط کاربری کنسول پلی استیشن را از طریق کاربران بگیرند. بر اساس گزارشات منتشر شده، به روزرسانی جدید شامل ارتقا فضای رابط کاربری PlayStation 4 و همچنین حذف قابلیت PlayStation Communities است. قابل ذکر است که از دسترس خارج شدن قابلیت PlayStation Communities فقط مربوط به ورژن بتای بوده و یا در نسخه نهایی نیز این ویژگی حذف خواهد شد.

از ویژگی هایی که قرار است در آپدیت جدید کنسول PS4 در دسترس کاربران قرار گیرد، اضافه شدن قابلیت فعال یا غیر فعال کردن نوتیفیکیشن های گروه هایی که کاربر در آن عضو است، خواهد بود. این ویژگی به صورت پیش فرض فعال است و کاربر امکان غیر فعال کردن اعلان های دریافتی از گروه ها را ندارد. از دیگر امکاناتی که در به روزرسانی جدید قرار است عرضه شود، ویژگی Request to Join در صفحه Game Session است و کاربر با استفاده از آن می تواند از صاحب Session بخواهد تا به بازی آن اضافه شود.

از دیگر قابلیت هایی که در بروزرسانی جدید کنسول پلی استیشن 4 ارائه خواهد شد، ارتقا حریم خصوصی خواهد بود. برای مثال، اگر کاربری بازی را به حالت پنهان اجرا کند، دیگر کاربران نخواهند توانست تا بازی کردن آن کاربر را مشاهده کنند. باید منتظر ماند تا در چه تاریخی شرکت سونی قصد دارید تا آپدیت جدید PlayStation 4 را عرضه کند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫78 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا