فناوری

معرفی و خرید پاوربانک هترون مدل HPB1080

بررسی مشخصات فنی پاور بانک هترون HPB1080

معرفی و خرید پاوربانک هترون مدل HPB1080

گوشی های موبایل به دلیل محدودیت در میزان ظرفیت باتری ها، بعد از مدتی استفاده شارژ آن ها کاهش پیدا می کند. برای جبران میزان شارژ باتری تلفن های همراه، معمولا آن ها را به برق متصل کرده و همچنین می توان از Power Bank ها استفاده کرد. در این مطلب به معرفی پاوربانک هترون مدل HPB1080 خواهیم پرداخت. در ادامه با طیف نیوز همراه باشید… .

ویژگی های شارژر همراه هترون HPB1080

بدنه پاوربانک هترون مدل HPB1080 از جنس پلاستیک ساخته شده است. این پاور بانک Hatron با ابعاد 135x68x16 میلی متر و وزن 219 گرم عرضه می شود. این دیوایس به دلیل ابعاد کوچکی که دارد، به راحتی در جیب قرار می گیرد و می توان آن را حمل کرد. باتری به کار رفته در این Power Bank از نوع لیتیوم-پلیمری بوده و دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر است. این باتری از ولتاژ ورودی و خروجی 5 ولت بهره می برد. شارژر همراه هترون HPB1080 مجهز به دو درگاه خروجی است که یکی از این درگاه ها از شدت جریان 2.1 آمپر و درگاه دیگر از شدت جریان 1 آمپر پشتیبانی می کند. درگاه اول توانایی شارژ پخش کننده همراه موسیقی، موبایل و تبلت دارد که با استفاده از آن گوشی ها خیلی سریع تر شارژ می شوند. از درگاه دوم می توان برای شارژ کردن تلفن همراه استفاده کرد.

پاوربانک هترون مدل HPB1080

ورودی پاوربانک هترون مدل HPB1080 از شدت جریان 2.1 آمپر پشتیبانی می کند که باعث سریع شارژ شدن این شارژر همراه می شود. این دیوایس به فناوری ضد حریق مجهز شده که مانع از آتش سوزی احتمالی پاور بانک در زمان شارژ و شارژدهی می شود. بر روی این Power Bank چراغ های LED جای گرفته است که هر کدوم نشان دهنده شارژ 25 درصدی است. این شارژ همراه می تواند تقریبا سه بار یک گوشی را شارژ کند.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫71 نظرها

  1. Greetings from Ohio! I’m bored to tears at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch
    break. I really like the info you provide here and can’t wait
    to take a look when I get home. I’m shocked at how quick your blog loaded on my
    phone .. I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways,
    fantastic site!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا