اینترنت و شبکهفناوری

آشنایی با قابلیت های پنل های توزیع برق ( iPower ) شرکت تیام شبکه

بررسی مشخصات iPower تیام شبکه

آشنایی با قابلیت های پنل های توزیع برق ( iPower ) شرکت تیام شبکه

یکی از قطعات مهمی که در مراکز داده مورد استفاده قرار می گیرد، پنل ها توزیع برق یا همان iPower ها هستند. این قطعه به دلیل توزیع برق به دیوایس ها متصل به خود، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا دستگاه های نصب شده در رک دچار مشکل نشوند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی کلی آی پاور های تیام شبکه بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی قابلیت های iPower های تیام شبکه

تیام شبکه پنل های توزیع برق تولیدی خود را با نام تجاری iPower عرضه می کند. شرکت تیام این قطعه شبکه را با توجه به آخرین استانداردها داخلی و خارجی طراحی و تولید کرده است. قابل ذکر است که این قطعه جانبی برای افزایش حفاظت از تجهیزات متصل به آن و تخلیه بارهای الکتریکی مازاد، از استانداردهای پریز، شی مسی عایق، کابل برق و دو شاخه اصلی برای اتصال به سیستم ارت بهره می برد.

پنل های توزیع برق تیام شبکه دارای ساختاری است که قاب پلاستیکی آن به صورت کشویی بر روی قاب پروفیل-آلومینوم آن قرار می گیرد که علاوه بر زیبایی، از سهولت در زمان تعمیرات بهره می برد. این قطعه به دلیل داشتن براکت های چرخشی، علاوه بر نصب بر روی ریل های عقب و جلو رک، قابلیت نصب بر روی دیوار را هم دارد. گفتنی است که می توان iPower ها را به دلیل چرخشی بودن براکت های آن، در بخش های کناری رک نصب کرد که در نتیجه فضای مفید آن اشغال نخواهد شد. برای کاهش خطرات اتصال الکتریکی، از شی مسی در عایق پلاستیکی به جای سیم کشی داخلی استفاده شده است.

آی پاور های تیام شبکه دارای چیدمان پریزهای برق با ابعاد 40×43 میلی متر است که این طراحی از استانداردهای اروپایی برخوردار است. برای افزایش امنیت این قطعه می توان قاب تمامی پریزها را با سایر سیستم های کنترلی و حفاظتی مانند کلید قطع و وصل جریان، دستگاه محافظ برق، فیوز شیشه ای، فیوزهای مینیاتوری 16 و 35 آمپر درپوش دار و … جایگزین کرد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. This is the right website for anybody who would
    like to understand this topic. You know so much its almost tough to argue with you (not
    that I really would want to…HaHa). You certainly put a fresh spin on a subject that has been discussed for a long time.

    Great stuff, just wonderful!

  2. Situs slots BOSJP88 tawarkan bonus dan promo yang memberikan keuntungan.
    Saya kerap memperoleh penawaran yang menarik seperti bonus deposit, perputaran gratis, dan program kesetiaan yang memberinya nilai lebihan pada beberapa pemain

  3. Hi! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website?

    I’m getting sick and tired of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m
    looking at options for another platform. I would be fantastic if
    you could point me in the direction of a good platform.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا