فناوریموبایل

سامسونگ از گوشی M51 به طور رسمی رونمایی کرد

معرفی گوشی ام 51

سامسونگ از گوشی M51 به طور رسمی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ از گوشی جدید سری میان رده M با نام گوشی M51 رونمایی کرد. گوشی ام 51 به یک باتری غول پیکر 7000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. در ادامه به بررسی بیشتر مشخصات گوشی جدید سامسونگ خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی ام 51 سامسونگ

گوشی M51 از قابلیت هایی نظیر نمایشگر بزرگ، باتری با حجم بالا، پردازنده هشت هسته ای و چهار لنز دوربین بهره می برد. گوشی های جدید ارائه شده در سری میان رده M، باعث ایجاد توازن بین این سری و سری A شده است و شاهد رقابت بین این دو سری از گوشی های میان رده سامسونگ هستیم. گوشی گلکسی M51 با بدنه ای پلاستیکی و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود.

نمایشگر به کار رفته در این گوشی میان رده دارای سایز 6.7 اینچی و از نوع سوپر آمولد است. این صفحه نمایش از کیفیت وضوح 2340*1080 پیکسل و تراکم 385ppi بهره می برد و برای افزایش مقاومت آن در برابر ضربات و خط و خش از فناوری گوریلا گلس 3 استفاده شده است. نمایشگر گوشی سامسونگ M51 همانند گوشی هم خانواده خود یعنی گوشی M31s که جدیدا معرفی شده است، از نوع Infinity-O است که داخل روزنه O شکل آن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی عریض جای گرفته است.

باتری

گوشی M51

از دیگر امکانات گوشی گلکسی M51 می توان به حضور یک باتری بسیار بزرگ با ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد که با توجه به اعلام شرکت سامسونگ، این باتری با هر بار شارژ می تواند به مدت بیش از 2 روز فعال باشد. این باتری از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند و در نتیجه زمان زیادی صرف شارژ شدن این باتری بزرگ نمی شود. از دیگر قابلیت های این اسمارت فون می توان به حسگر اثر انگشت که در حاشیه کناری آن جای گرفته اشاره کرد.

تراشه

شرکت سامسونگ در بخش سخت افزاری گوشی سامسونگ M51 از تراشه Snapdragon 730 شرکت کوالکام استفاده کرده است. این تراشه در پیکره خود از پردازنده Octa-Core بهره می برد که عملکرد خوبی را برای این گوشی میان رده به ارمغان می آورد. در این گوشی هوشمند از حافظه RAM 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای ذخیره کردن داده ها بهره می برد. همچنین گوشی Galaxy M51 از درگاه کارت حافظه خارجی برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات بهره می برد. این گوشی میان رده سری M با رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 عرضه می شود.

دوربین

در پنل پشتی گوشی Galaxy M51 شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین مستعطیلی با حضور چهار لنز دوربین هستیم. دوربین اصلی آن به یک لنز 64 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم به لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2، دوربین سوم به لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f/2.4 و دروبین چهارم نیز به لنز 5 مگایپسکلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 مجهز شده است. از دگر قابلیت های آن می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

 

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: my site
  2. بازتاب: click over here

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا