برنامه آیفونبرنامه اندرویدفناورینرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام آنفالوکردن را در به روزرسانی جدید خود، ساده کرد

اینستاگرام آنفالوکردن را در به روزرسانی جدید خود، ساده کرد

شبکه اجتماعی اینستاگرام نسخه جدید خود را عرضه و در آن راهی ساده برای آنفالوکردن افرادی که کمتر با آنها مشغول به ردوبدل کردن اطلاعات می شوید ارائه کرد. جزئیات بیشتر این خبر را در ادامه بخوانید. با طیف نیوز همراه باشید… .

قبل از ارائه به روزرسانی اخیر شبکه اجتماعی اینستاگرام گلچین بهترین پیج ها از میان لیست دنبال شوندگان کمی سخت و زمان گیر بود، اما حالا به سادگی می توان افرادی که کمتر با آنها سروکار داریم را با آنفالوکردن از فید خود حذف و کمی خانه تکانی کرد!

بنا به اخبار و گزارشاتی که از سایت TechCrunch منتشر شده است، شبکه اجتماعی اینستاگرام به پلتفرم خود گزینه ی فالوینگ کتگوریز یا همان Following Categories اضافه کرده است. با این قابلیت جدید افراد دنبال شونده در یک لیست مجزا قرار میگیرند. با کمک قابلیت های most seen in feed یا همان بیشترین دیده شده ها در فید و همچنین least Interacted With یا همان کمترین مقدار ارتباط آنفالوکردن ساده می شود و صفحاتی که کاربر دنبال می کند به خوبی مدیریت می شوند.

ادامه توضیحات…

شبکه اجتماعی اینستاگرام همیشه سعی داشته است تا کاربران خود را به علایق خود نزدیک کند. با حذف صفحات اضافی و کم استفاده کاربر به پیج هایی که بیشتر علاقه دارد نزدیک تر می شود . پس با آنفالوکردن مواردی که با آنها هیچ تعاملی ندارید می توانید هرچه بیشتر و ساده تر به پیج های مورد علاقه تان نزدیک شوید و تنها آنها را دنبال کنید.

آنفالوکردن

توجه داشته باشید علایق و طرز تفکر انسان ها به مرور زمان و با رخدادن وقایع مختلف و کسب تجربیات گوناگون دستخوش تغییرات می شوند. قسمت Following Categories به کاربر این امکان را می دهد که با آنفالوکردن مواردی که قبلا به آنها علاقه داشت و حالا دیگر هیچ تمایلی بدانها ندارد، صفحات جذاب از نظر کاربر را محوریت دهد و در کانون توجه قرار دهد. پس با دریافت نسخه جدید اینستاگرام و ورود گزینه فالوینگ کتگوریز می توانید به هدف مذکور دست پیدا کنید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫77 نظرها

  1. I was wondering if you ever thought of changing the page layout of
    your website? Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it
    better. Youve got an awful lot of text for only having one or 2 pictures.
    Maybe you could space it out better?

  2. Great goods from you, man. I have understand your
    stuff previous to and you are just too excellent. I actually like what you have acquired here, really like what you’re saying and the
    way in which you say it. You make it entertaining and
    you still care for to keep it sensible. I cant wait to read far more from you.
    This is really a wonderful site.

  3. بازتاب: vigrxplus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا