فناوریلپ تاپ

لپتاپ MSI Creator 17 مینی ال ای دی به تازگی معرفی شد.

لپتاپ MSI Creator 17 مینی ال ای دی به تازگی معرفی شد.

شرکت msi در نمایشگاه CES از لپتاپ MSI Creator 17 با نمایشگر مینی LED رونمایی کرد. جزئیات مربوط به این خبر را در ادامه بخوانید. با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت msi لپتاپ MSI Creator 17 با خصوصیت برجسته مانیتور مینی ال ای دی معرفی کرد. به طور کل نحوه کارکرد نمایشگر مینی LED به مانیتور های ال ای دی در تلویزیون های LCD کنونی شباهت دارند. ابعاد مانیتور های کنونی هزار میکرون و ابعاد نمونه های mini LED تنها دویست میکرون می باشد. در نتیجه کنترل قسمت های نوردهی بهینه تر و آسان تر می گردد و کنتراست و و سطح روشنایی از ال ای دی های مرسوم بسیار برتر است.
بار اول این فناوری در تلوزیون های تی اس ال به کار برده شده اما حالا میبینم که در لپتاپ کریتر هفده نیز از آن استفاده شده است.

MSI Creator 17

شرکت msi لپ تاپ با نمایشگر مینی LED با نام MSI Creator 17 را تولید و در نمایشگاه سی ای اس رونمایی کرد و عقیده دارد که مانیتور با کمک این فناوری میزان سطح روشنایی هزار نیت را ایجاد می کند. این میزان نسبت به لپتاپ های رقبا برتریت دارد. علاوه بر این در دویست و چهل ناحیه موضعی بهبود میزان کنتراست با درجه روشنتری از رنگ سفید و پرعمق تری از رنگ مشکی در لپ تاپ کریتور هفده ممکن شده است.

مشخصات بیشتر

صاحب نظران اعلام داشته اند که MSI Creator 17 از استاندارد دیسپلی اچ دی آر هزار پشتیبانی می کند. با احتساب این نکته می توان نتیجه گرفت که به لطف قابلیت های لپتاپ کریتر هفده شرکت msi تولیدکنندگان محتواهای دیجیتالی فعالیت های آسان تری در انتظار خواهند داشت. مانیتور مینی LED مذکور 4k بوده و صددرصد فضای رنگی DCI P3 را تحت پوشش قرار می دهد.

MSI Creator 17

از دیگر مشخصات می تواندبه پورت یو اس بی-سی جهت تصاویر 8K اشاره کرد. علاوه بر این پورت تاندربولت نیز قابلیت شارژ لپتاپ MSI Creator 17 را دارد. در رابطه با قیمت، تاریخ عرضه و سایر مشخصات، هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫16 نظرها

  1. بازتاب: 방콕마사지
  2. بازتاب: Springfield pistols
  3. With havin so much content do you ever run into any problems
    of plagorism or copyright violation? My site has a lot
    of unique content I’ve either authored myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it
    up all over the internet without my agreement.
    Do you know any solutions to help stop content from being
    stolen? I’d definitely appreciate it.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا