سخت افزار

بررسی و خرید کیس رکمونت گرین مدل G600 4U

بررسی مشخصات فنی Rackmount Case گرین مدل G600 4U

بررسی و خرید کیس رکمونت گرین مدل G600 4U

از شرکت های تولیدکننده کیس های با کیفیت در ابعاد و نوع های مختلف، شرکت Green است. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی امکانات کیس رکمونت گرین مدل G600 4U بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات و ویژگی های کیس رکمونت Green

کیس رکمونت گرین مدل G600 4U همانطور که از نام مدلش مشخص است یک کیس 4 یونیت است که دارای بدنه ای مستحکم از جنس استیل ضد زنگ با ضخامت 1 میلی متر است. این Rackmount Case در ابعاد 650x430x176 میلی متر و وزن 13.8 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است و به عنوان یکی از بزرگترین کیس های رکمونت می توان از آن نام برد. این کیس قابلیت سازگاری با مادربردهای ATX, E-ATX, SSI CEB را دارد.

کیس رکمونت گرین مدل G600 4U

برای تهویه هوای کیس رکمونت Green شاهد جاگذاری هفت عدد فن هستیم که دو عدد فن 120 میلی متری در فضای جلویی آن تعبیه می شود تا هوای تازه را به داخل Case بکشاند و در ادامه و در بخش میانی کیس G600 نیز سه عدد فن 80 میلی متر قرار گرفته تا هوای وارد شده را در داخل کیس گردش دهد و در نهایت و در انتهای Rackmount Case گرین نیز دو عدد فن 80 میلی متری جای گرفته تا هوای داخل را به بیرون هدایت کند.

از قابلیت های دیگر این کیس رکمونت Green می توان به استفاده از براکت های مخصوص نگه دارنده اسلات های PCI بلند اشاره کرد که باعث تثبیت هر چه بهتر این قطعات می شود. همچنین Rackmount Case گرین مجهز به ابزارآلات نصب سریع هارد درایو و داریو نوری است. از دیگری ویژگی های این کیس می توان به وجود یک عایق در بخش جلویی در آن اشاره کرده که مانع از ورود گرد و غبار به داخل Case شده و به راحتی نیز می توان آن را تمیز کرد. قابل ذکر است که این کیس بر روی در جلویی خود از یک قفل بهره می برد تا باعث افزایش امنیت آن شود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: MPoker

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا