پوشیدنی هاسیستم عاملفناوری

سيستم‌عامل جدید ساعت های هوشمند اپل، watchOS 7 معرفی شد

سيستم‌عامل جدید ساعت های هوشمند اپل، watchOS 7 معرفی شد

شرکت اپل اخیرا جدیدترین نسخه سیستم عامل را برای ساعت های هوشمند با ویژگی پایش خواب به نام watchOS 7 را معرفی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات این اپل واچ خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

جزئیات خبر

اپل به تازگی در همایش WWDC 2020 نسخه جدید سیستم عامل برای ساعت هوشمند به نام watchOS 7 برای اپل واچ 3 و مدل های بالاتر رونمایی کرد و ظاهرا قصد دارد این نسخه جدید را پاییز امسال عرضه کند. امکان رهگیری خواب یکی از قابلیت هایی است که در واچ او اس 7 یه چشم می خورد. یکی از دیگر تغییرات نسخه جدید تغییر اسم برنامه ی Activity به Fitness می باشد.

با در دسترس قرار گرفتن ساعت هوشمند اپل با سیستم عامل watchOS 7 می توان متوجه شد که این کمپانی قصد دارد پشتیبانی از نسل اول و دوم اپل واچ را کنار بگذارد. ناگفته نماند برای استفاده از واچ او اس 7 به گوشی هوشمند آیفون 6 اس و دیوایس های جدید با سیستم عامل IOS 14 احتیاج پیدا خواهند کرد.

watchOS
بررسی قابلیت ها و مشخصات بیشتر

از مدت ها قبل کاربران اپل واچ به دنبال قابلیتی همچون امکان رهگیری خواب بوده اند که اکنون می توانند در واچ او اس 7 به این قابلیت دسترسی داشته باشند. قابلیت پایش خواب در ساعت هوشمند اپل با watchOS 7 به کاربر این امکان را می دهد تا هشدار مربوط به زمان بیداری و خواب تعیین شود. برای این منظور از ویبره استفاده می شود و طبیعتا مصرف شارژ بالایی به دنبال خواهد داشت.

قابلیت های دیگر پشتیبانی از مسیر یابی دوچرخه سواران و حتی پایش فعالیت های حرکتی و حرکات رقص کاربر هستند که تنها دو نمونه از تغییرات جدید بخش نظارت بر فعالیت های ورزشی هستند.

اپل واچ یا سیستم عامل watchOS 7 با شیوع کرونا نیز خود را به روز رسانی کرده است و آن هم سیستم تشخیص شستن دست می باشد. برای این منظور با توجه به حرکات دست ها و تشخیص صدای آب متوجه می شود چه موقعی دستهایتان را می شویید، به محض این تشخیص تایمر نمایش داده می شود و کاربر متوجه می شود چه مدت به شستن دستهای خود ادامه داده است. مدتی که در اپل واچ او اس 7 تعیین شده با تایم اعلام شده توسط حوزه بهداشت مطابق است.

شخصی سازی

یکی از قابلیت های دیگر ساعت هوشمند واچ او اس 7 اپل Wind Down است که به طور مستقیم با گوشی آیفون فعال می شود. با این ویژگی می توانید میان برهای ویژه برای اپلیکیشن جهت نشان دادن دوباره ی اعلان آنها در یک زمان دیگر ایجاد کنید. با قابلیت Wind Down امکان فراهم شدن قابلیت های ایجاد فهرست پخش در apple music و همچنین اجرای برنامه های مربوط به مدیتیشن مثل Calm و همچنین فعال کردن دیوایس های منازل هوشمند با برنامه ی Home فراهم می شود.

قابلیتی دیگر که با اپل واچ با سیستم عامل watchOS 7 فراهم می شود میزبانی از Complication است که مربوط به ویجت های صفحه نمایش این ساعت هوشمند می شود. این یعنی قدمی پیشرفته تر در مسیر ادغام و ترکیب ویجت ها. به لطف واچ او اس 7 شاهد شخصی سازی بیشتری هستیم و برای نخستین بار می توانیم از بیشتر از یک ویجت در ازای هر اپلیکیشن در یک واچ فیس فراهم می شود.

watchOS

علاوه بر این امکان به اشتراک گذاری واچ فیس ها نیز با کاربران دیگر با استفاده از قابلیت Face Sharing وجود خواهد داشت و واچ فیس ها در appstore این ساعت هوشمند به صورت یک لینک در شبکه های مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫12 نظرها

  1. Write more, thats all I have to say. Literally,
    it seems as though you relied on the video to make your point.
    You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something enlightening to read?

  2. بازتاب: my response
  3. بازتاب: check here

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا