فناوریموبایل

معرفی گوشی Xiaomi Redmi 8A Pro

معرفی گوشی Xiaomi Redmi 8A Pro

شرکت شیائومی به تازیگ در اندونزی از محصول جدید خود، Xiaomi Redmi 8A Pro رونمایی کرده است. در ادامه به معرفی مشخصات و بررسی بیشتر این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات

از قابلیت های گوشی جدید شرکت شیائومی، Redmi 8A Pro می توان به صفحه نمایش 6.22 اینچی آی پی اس LCD و قیمت ارزان این گوشی اشاره کرد. نمایشگر ردمی 8A Pro همچنین مجهز به محافظ گوریلا گلس پنج می باشد.

از مشخصات فنی آن نیز می توان به تراشه اسنپدراگون 439 یعنی مهم ترین بخش این گوشی اشاره کرد. گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 8A Pro همچنین مجهز به دو یا سه گیگابایت حافظه رم و شانزده یا سی و دو گیگابایت حافظه داخلی می باشد. قابلیت افزایش این میزان حجم ذخیره سازی اطلاعات نیز از طریق درگاه یو اس بی امکان پذیر می باشد. مورد قابل ذکر دیگر جک سه و نیم میلی متری هدفون در قسمت پایینی گوشی است.

باتری

انرژی گوشی هوشمند ردمی 8A Pro بر عهده باتری قدرتمند پنج هزار میلی آمپری می باشد. این باتری از شارژر پرسرعت هجده واتی نیز پشتیبانی می کند. وجود ظرفیت بالای باتری این امکان را می دهد تا در گوشی Xiaomi Redmi 8A از درگاه یو اس بی، سی پشتیبانی شود. اما در داخل جعبه تنها یک شارژر ده وات موجود می باشد.

مشخصات ظاهری و قیمت

طول گوشی شیائومی ردمی 8A Pro برابر با 156. 5 میلی متر می باشد. عرض و ضخامت آن نیز به ترتیب 75.4 و 9.4 میلی متر می باشد. از دیگر مشخصات قابل ذکر لایه محافظ و فیر قابل نفوذ در برابر آب و قطرات آب است که دارای پوشش P2i میباشد. ساختار بافت دار در طراحی پنل پشتی Xiaomi Redmi 8A Pro مانع از لیز خوردن و افتادن گوشی از دیت کاربر می شود.

گوشی پایین رده شیائومی ردمی 8A Pro دارای سه رنگ سفید، خاکستری و آبی می باشد. قیمت نسخه با حافظه داخلی 16 گيگابايت و رم دو گیگابایتی 93 دلار و قیمت نسخه با حافظه داخلی 32 و رم 3 گیگابایتی 99 دلار قیمت دارد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. I am now not sure where you are getting your info, but good topic.
    I needs to spend a while studying much more or figuring out
    more. Thank you for excellent information I used to be searching for
    this information for my mission.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا