برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشننرم افزارهای ویندوزی

با Your Phone Companion ، بهترین اپلیکیشن رایگان پلی استور آشنا شوید

با Your Phone Companion ، بهترین اپلیکیشن رایگان پلی استور آشنا شوید

در این مطلب می خواهیم شما را با اپلیکیشن Your Phone Companion شرکت مایکروسافت، که جایگاه اول را بین اپلیکیشن های رایگان پلی استور به خود اختصاص داده است، آشنا کنیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی عملکرد این نرم افزار اندرویدی

شرکت مایکروسافت اپلیکیشن Your Phone را در ماه می 2018 به شکل رسمی منتشر کرد؛ این نرم افزار اندرویدی در چند ماه اخیر، آپدیت های قابل توجهی را داشته است که سبب بهتر شدن عملکرد آن نسبت به زمان عرضه این اپلیکیشن شده است. در واقع این نرم افزار بخشی از آپدیت ماه اکتبر 2018 ویندوز 10 می باشد که روی این سیستم عامل قرار گرفته است. کارآیی نرم افزار اندرویدی Your Phone Companion در این است که، کاربران دیوایس های اندرویدی و Windows 10 می توانند به سادگی دیوایس های خود را با یکدیگر همگام کنند؛ این نوع همگام سازی ما را به یاد هماهنگی بین سیستم عامل های iOS و مک می اندازد.

Your Phone Companion

این نرم افزار شرکت مایکروسافت ما را قادر می سازد تا از طریق ویندوز، پیام های متنی و تصاویر که اخیرا در گوشی ذخیره کرده اید را مشاهده کنید و همچنین امکان اجرای نرم افزارهای اندرویدی به وسیله Your Phone Companion در ویندوز 10 وجود دارد. عملکرد خوب این نرم افزار در ایجاد این همگام سازی، سبب جذب کاربران به سمت این اپلیکیشن شده است.

شرکت مایکروسافت برای ارائه عملکردی بهتر از این اپلیکیشن، همیشه در حال آپدیت آن می باشد. قرار است در آخرین آپدیت Your Phone Companion شاهد امکان پاسخ گویی به تماس دیوایس اندرویدی از طریق کامپیوتر مجهز به Windows 10 باشیم. همچنین امکان نشان دادن میزان باتری دیوایس اندرویدی بر روی ویندوز نیز وجود خواهد داشت.

روش ایجاد همگام سازی بین دیوایس اندرویدی و ویندوز 10

برای این کار کافی است فقط اپلیکیشن Your Phone روی کامپیوتر و دیوایس اندرویدی خود نصب کنید. بعد از این کار شروع به انجام مراحل راه اندازی در دو سیستم خود کنید. ما در پایین این پست لینک دانلود نسخه اندروید و ویندوز Your Phone Companion را برای شما همراهان طیف نیوز خواهیم گذاشت.

AndroidWindows

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. hello there and thank you for your info –
    I have certainly picked up anything new from right here. I
    did however expertise several technical issues using this website, since I experienced
    to reload the website many times previous to I could get it to load properly.

    I had been wondering if your hosting is OK?

    Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will very frequently affect your placement in google and can damage
    your quality score if advertising and marketing with Adwords.
    Anyway I am adding this RSS to my email and could look out for much more of your respective interesting content.

    Ensure that you update this again very soon.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا