فناوریموبایل

بررسی امکانات و جعبه گشایی گوشی آیفون 12 پرو مکس

آنباکس کردن گوشی iPhone 12 Pro Max

بررسی امکانات و جعبه گشایی گوشی آیفون 12 پرو مکس

در این مقاله به بررسی مشخصات فنی گوشی iPhone 12 Pro Max خواهیم پرداخت و در ادامه ویدئویی از آنباکس کردن گوشی آیفون 12 پرو مکس قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

ویژگی ها و قابلیت های گوشی iPhone 12 Pro Max

حرفه ای ترین نسخه گوشی اپل، گوشی آیفون 12 پرو مکس است که همانند دیگر اعضا خانواده خود با بدنه ای از جنس شیشه تولید می شود که برای مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش از محافظ صفحه  سرامیک شیلد بهره می برد. در پنل جلویی این گوشی اپل یک نمایشگر 6.7 اینچی Super Retina XDR OLED با رزولوشن 2778×1284 و تراکم پیکسل 458ppi قرار گرفته است. اپل برای محافظت صفحه نمایش گوشی آیفون 12 Pro Max از فناوری محافظ صفحه Ceramic Sheild استفاده شده است. برای کاهش اثرات انگشت و لکه، این گوشی هوشمند به فناوری Oleophobic Coating مجهز شده است. در بالای صفحه نمایش گوشی iPhone 12 Pro Max شاهد قرارگیری یک بریدگی هستیم که دو لنز دوربین 12 مگاپیکسلی و SL 3D قرار گرفته است.

در قاب پشتی گوشی آیفون 12 Pro Max یک ماژول دوربین مربعی شکل با چهار لنز دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی آن به لنز 12 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.6، دوربین دوم به لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.2 و قابلیت بزرگنمایی اپتیکال دو برابری، دوربین سوم به لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.4 و در نهایت دوربین چهارم به لنز TOF 3D با قابلیت تشخیص عمق مجهز شده است. از قابلیت های دیگر دوربین گوشی اپل می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR و همچنین فیلمبرداری با کیفیت 4K اشاره کرد.

پردازش اطلاعات در گوشی آیفون 12 پرو مکس بر عهده تراشه 5 نانومتری Apple A14 Bionic است که این تراشه در ساختار خود به پردازنده شش هسته ای و پردازنده گرافیکی (Apple GPU (4-Core Graphics مجهز شده است. این تراشه توسط رم 6 گیگابایتی همراهی شده و برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایتی بهره می برد.

دیگر مشخصات:

گوشی آیفون 12 Pro Max از استاندارد IP68 برخوردار است که باعث مقاومت این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می شود. تامین انرژی در گوشی iPhone 12 Pro Max برعهده باتری 3687 میلی آمپر ساعت است که قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 20 واتی و شارژ سریع وایرلس 15 واتی را دارد. این گوشی هوشمند نیز همانند سایر گوشی های اپل از فناوری Face ID برای افزایش امنیت بهره می برد. همچنین این گوشی اپل با سیستم عامل iOS 14 عرضه می شود.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی گوشی آیفون 12 پرو مکس را مشاهده کنید:

 

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫85 نظرها

  1. I am a website designer. Recently, I am designing a website template about gate.io. The boss’s requirements are very strange, which makes me very difficult. I have consulted many websites, and later I discovered your blog, which is the style I hope to need. thank you very much. Would you allow me to use your blog style as a reference? thank you!

  2. بازتاب: 뉴토끼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا