تازه های فناوری

شرکت HUAWEI بار دیگر تحریم ها را دور می زند

شرکت HUAWEI بار دیگر تحریم ها را دور می زند

شرکت HUAWEI قصد دارد برای تمام نرم افزارهای تحت نظر گوگل جانشین انتخاب کند. هوآوی با مهندسان طراحی نرم افزار هندی مشارکت کرده و تصمیم دارد برنامه هایش را شخصی سازی کند. با طیف نیوز همراه باشید…. .

تحریم های HUAWEI توسط آمریکا روی بسیاری از فعالیت های این شرکت اثر منفی گذاشته است و کار را برای این کمپانی سخت کرده، اما تمام تلاش خود را کرده است تا این شرایط سخت را دور بزند. همچنین سختی این شرایط هیچ گاه به چشم نیامده چرا که هوآوی با توسعه دهندگان مختلفی همکاری کرده و این وضعیت را پلی برای پیشرفت تلقی کرده است.

طبق اخباری که از اکونومیک تایمز منتشر شده است، هواوی با کمک مهندسان هندی قصد دارد اپلیکیشن های پرطرفدار Google را دوباره طراحی و شخصی سازی کند. تحریم ها باعث شد گوشی های جدیدی که توسط HUAWEI وارد بازار می شوند دیگر برنامه هایی مثل جیمیل، گوگل مپ، پلی استور، پلی گیمز، گوگل درایو و… را نصب نداشته باشند.

به گفته مديرعامل این شرکت در نشریه ای تی

ما صاحب سرویس‌های موبایلی خودمان هستیم و برای ساخت یک اکوسیستم موبایلی تلاش می‌کنیم. بسیاری از اپلیکیشن‌های کلیدی در دسته‌بندی‌های ناوبری، پرداخت، گیمینگ و پیام‌رسانی ما تا پایان ماه دسامبر آماده بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

آیا همه برنامه ها جایگزین دارند؟

شرکت HUAWEI برای همه برنامه های گوگل فکری دارد. حیطه اپلیکیشن های شرکت Google بسیار وسیع است و فعالیت گسترده ای دارد. هوآوی نیز قصد دارد این حیطه را برای خود بار دیگر جایگزین سازی کند. این شرکت می گوید با ارائه دهندگان محتوا و خدمات و توسعه دهندگان اپلیکیشن ها مدلی از کسب و کار را تنظیم کردیم و برایشان ارزش زیادی قائلیم.

شرکت HUAWEI با حدود 150 توسعه دهنده هندی به مذاکره پرداخته و قصد همکاری جهت تولید هوآوی اپ گالری دارد. گالری ای که تمام اپلیکیشن ها را به صورت شخصب سازی شده و مختص این کمپانی دارد و جانشینی برای پلی استور گوشی های هواوی می باشد. البته طی یک مغایرت و طبق تاییدیه پنگ، آنر گوشی های جدید خود را با نرم افزار های گوگل روانه بازار خواهد کرد.

آنر بسیاری محصولات دیگر نظیر تلویزیون، پخش کننده های صدا و بسیاری گجت های هوشمند دیگر را در کشور هند به فروش رسانده است. و در نظر دارد تا سال آینده ده درصد از بازار هند را از آن خود کند. هوآوی نیز به غیر از گوشی هوشمند، ساعت های هوشمند شرکت خود را نیز وارد بازار هند کرده است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: 토렌트 사이트
  2. بازتاب: auto swiper

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا