فناوریلپ تاپ

جدیدترین لپ تاپ msi رونمایی شد

جدیدترین لپ تاپ msi رونمایی شد

قبل از نمایشگاه سی ای اس 2020 جدیدترین لپ تاپ msi با صفحه نمایش مینی ال ای دی توسط شرکت ام اس آی معرفی شد. برای بررسی مشخصات لپتاپ Creator 17 در این بخش، با طیف نیوز همراه باشید… .

یکی از فناوری های بسیار پیشرفته در صنعت نمایشگر های مانیتور ها مینی ال ای دی هست که رقیبی قدر برای نمایشگر OLED نیز محسوب می شود. این فناوری که در لپ تاپ msi Creator 17 نیز به کار گرفته شده، باعث بهبود کیفیت روشنایی و کنتراست شده است و نسبت به رقبای خود برتریت دارد. البته فناوری مینی ال ای دی نسبت به میکرو ال ای دی برتر نیست ولی در صنعت تولیدی صفحه نمايش های سیر رو به پیشرفتی دارد.

لپ تاپ msi

لپتاپ های شرکت ام اس آی با بهره مندی از نمایشگر مذکور دارای کیفیت تصویر بالايی هستند. در اواسط سال جاری نیز شرکت تی سی ال، تلوزیون های با کیفیت 8k و فناوری مینی ال ای دی رونمایی کرده است. اما قبل از شروع نمایشگاه سی ای اس 2020 شرکت ام اس آی اولین محصول با نمایشگر مینی ال ای دی که همان لپ تاپ msi Creator 17 است را رونمایی کرد.

این کمپانی چند ملیتی اظهار دارد که صفحه نمایش لپ تاپ جدیدش از هزار نیت روشنایی برخوردار است، این مقدار از تمام لپتاپ های موجود بیشتر است. صفحه نمایش لپ تاپ ام اس آی دارای دویست و چهل قسمت برای تاریکی موضعی است و این مسئله در سطح رنگ های سیاه و سفید کنتراست بسیار خوبی ایجاد می کند.

بررسی سایر مشخصات

لپتاپ جدید Creator 17 شرکت ام اس آی تنها لپتاپی است که با دیسپلی اچ دی آر هزار می تواند از پس استاندارد های سازمان VESA بر آید. این همان خصوصیتی است که لپ تاپ msi با داشتن آن توانسته توجه بسیاری از سازندگان را به خود جلب کند. صفحه نمایش مینی LED این نوت بوک دارای وضوح تصویر 4k و پشتبانی صددرصد از طیف رنگی و فضای رنگی P3 دارد.

کمپانی ام اس آی هنوز به تمام مشخصات و ویژگی های این محصول اشاره نکرده اما آنچه می دانیم این است که از بهترین سی پی یو و جی پی یو بهره مند است. همچنین لپ تاپ msi Creator 17 از یک درگاه تاندربولت برخوردار است که به کمک آن می توان گوشی موبایل را نیز شارژ نمود. همچنین این لپ تاپ دارای پرسرعت ترین کارت حافظه اس دی UHS-III در جهان است.

امتیاز 4 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: find more
  2. بازتاب: 코인커뮤니티
  3. بازتاب: bk8 thai
  4. بازتاب: look at this now

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا