تازه های فناوریفناوریهوش مصنوعی

آنر تی وی به زودی رونمایی می شود.

آنر تی وی به زودی رونمایی می شود.

در رویداد گوانگژو امسال در چین، خبری از کمپانی HONOR مبنی بر پرده برداری از یک تلوزیون هوشمند جدید منتشر شد. آنر تی وی قابلیت ها و خصوصیات سخت افزاری برجسته و شاخصی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشيد… .

شرکت بزرگ HUAWEI تا به امروز تلوزیون هوشمند در لیست تولیدات خود نداشته است. حالا آنر با تولید و عرضه یک محصول کاملا جدید می تواند اولین گام برای رونمایی از یک تولید خاص را بردارد و نام هوآوی را پر درخشش تر نماید. ژائو مینگ یا همان مدیر عامل کمپانی HONOR عرضه و رونمایی از محصول جدید خود به نام آنر تی وی در تاریخ 19 مرداد را خبر داده است و همگان را چشم انتظار این تلویزون خاص نشانده است.

HONOR TV چه خصوصیات و قابلیت هایی دارد؟

تلوزیون هوشمند آنر از سیستم هوش مصنوعی برخوردار است. همچنین برای اولین بار از میان تلوزیون های موجود دوربین POP-UP در آن به چشم می خورد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت آنر، این تلویزیون به CPU HONGHU 818 تجهیز شده است.
این پردازنده با توسعه ای که پیدا کرده، 7 فناوری در پردازش تصویر را ارائه کرده است. همچنین وجود فناوری هیتسن نیز در سیستم صوتی بسیار قابل توجه است. درنتیجه کیفیت و واضح بودن تصاویر بسیار محسوس خواهد بود. این شرکت تصمیم دارد دو سری با دومدل متفاوت از تلوزیون ها را عرضه کند که یکی با رده بندی بالا و دیگری با رده بندی استاندارد است. آنر تی وی از دوربین POP-UP به منظور پردازشگر HiSilicon NPU، شناسایی چهره و هوش مصنوعی استفاده کرده است.

فناوری های بکار گرفته شده در پردازش تصاویر آنر تی وی

Motion Estimate
Motion CompensationHigh
Dynamic Range Imaging
Super-Resolution
Noise Reduction
Dynamic Contrast Improvement
Auto Color Management
Local Dimming

با موارد ذکر شده در بالا کاربران یک تجربه ی فوق العاده کسب خواهند کرد. قطعا این تجربه می تواند توجه همگان را به خود جلب نماید.

تراشه

تراشه در آنر تی وی قابلیت پشتیبانی از کیفیت تصویر 8k با نرخ frame 30fps و همچنین 4k با نرخ frame 120 fps را دارد.

موارد و جزئیات بیشتر نوزدهم مرداد ماه سال جاری اعلام و بررسی خواهند شد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: bergen county therapist
  2. بازتاب: find here
  3. بازتاب: bk8 thai
  4. بازتاب: article
  5. بازتاب: best Blackberry Dream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا