تازه های فناوریفناوریموبایل

گوشی HTC مدل Exodus 1s پا به دنیای اسمارت فون ها گذاشت

گوشی HTC مدل Exodus 1s پا به دنیای اسمارت فون ها گذاشت

دومین گوشی از سری گوشی های بلاک چین شرکت HTC به بازار عرضه شد. ما در ادامه به بررسی مشخصات گوشی HTC مدل Exodus 1s می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات فنی گوشی اچ تی سی اگزودوس 1 اس

این گوشی به پردازنده ی Snapdrogon 435 مجهز است که در بین گوشی های عرضه شده در سال جاری، حرفی برای گفتن ندارد. همچنین دارای 4 GB رم و 64 GB حافظه داخلی و جایگاه کارت حافظه نیز می باشد.

گوشی HTC مدل Exodus 1s

این گوشی دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح HD+ می باشد. از دیگر مشخصات گوشی HTC مدل Exodus 1s می توان به قابلیت دو سیم کارته بودن که از شبکه 4.5G بهره می برد اشاره کرد، همچنین دارای درگاه میکرو یو اس بی و جک 3.5mm نیز می باشد. باتری مورد استفاده در این گوشی دارای ظرفیت 3000mAh است، و همچنین به سیستم عامل Android 8.1 مجهزمی باشد.

گوشی اچ تی سی اگزودوس 1 اس در قاب پشتی خود دارای یک دوربین با رزولوشن 13 مگاپیکسل است، و همچنین یک دوربین سلفی با رزولوشن 13 مگاپیکسل در بالای صفحه نمایش تعبیه شده است. قیمت این گوشی در اروپا 219 یورو اعلام شده، اما هنوز معلوم نیست که می توان با پول نقد این گوشی را خریداری کرد، یا فقط باید از طریق ارز دیجیتال افدام به خرید کرد.

مشخصات بلاک چین گوشی Exodus 1s

این گوشی قادر به اجرای کامل Bitcoin node می باشد، پس قابلیت ذخیره تمام دفتر کل بیت کوین را دارای می باشد. گفتنیست که به دلیل ظرفیت پایین حافظه داخلی گوشی، کاربر باید از حافظه خارجی با ظرفیت بالا برای ذخیره دفتر کل Bitcoin که حجمی در حدود 260 گیگابایت دارد و هر سال 60 گیگابایت به حجم آن اضافه می شود، استفاده کند. به دلیل داشتن امنیت بالا و سهولت در تایید تراکنش ها، کاربران تمایل به داشتن دفترکل را در گوشی دارند.

گوشی HTC مدل Exodus 1s

در حال حاظر گوشی HTC مدل Exodus 1s فقط توانایی اجرای نود بیت کوین را داراست و قابلیت اجرای باقی ارز دیجیتال را ندارد. به دلیل نداشتن یک پردازنده ی قدرتمند، شرکت HTC توصیه کرده است که برای اجرای node، حتما در زمان های اتصال گوشی به شارژر و یا پاور بانک این کار را انجام دهید.

این گوشی به کیف پول Zion اچ تی سی مجهز است که با ویژگی امنیتی Snapdragon، کلید خصوصی شما را پنهان می کند. رابط کاربری مورد استفاده قرار گرفته در این گوشی از نوع TEET می باشد که باعث افزایش امنیت گوشی و محافظت از درآمدهای کاربر می شود. گفتنیست که این گوشی دارای قابلیت Social Key Recovery می باشد که به کاربر این توانایی را می دهد تا افراد مورد اطمینان خود را انتخاب کنند، که اگر گوشی گم و یا دزدیده شد، به کمک آن ها کلید خصوصی خود را بازیابی کنند.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − یک =

دکمه بازگشت به بالا