فناوریموبایل

آیفون 12 پرو و پرو مکس با 6 گیگابایت رم تولید خواهند شد

آیفون 12 پرو و پرو مکس با 6 گیگابایت رم تولید خواهند شد

با توجه به شایعات منتشر شده، شرکت اپل قصد دارد دو گوشی آیفون 12 پرو و آیفون12 پرو مکس را به 6 گیگابایت رم مجهز کند. با طیف نیوز همراه باشید… .

خبرهای جدید درباره Iphone 12 Pro, Pro Max

در چند وقت اخیر خبرهای مختلفی در رابطه با گوشی آیفون 12 پرو و آیفون 12پرو مکس در دنیای وب منتشر شده است. در جدیدترین اخبار انتشار یافته، قرار است شرکت Apple دو اسمارت فون جدید را در ماه سپتامبر سال جدید میلادی ( شهریور ماه ) به دنیای گوشی های هوشمند عرضه کند. بر اساس پستی که شرکت Barclays در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است، احتمالا گوشی Iphone 12 Pro و Iphone 12 Pro Max به یک رم 6 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

همانطور که می دانید گوشی های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس به رم 4 گیگابایتی مجهز هستند و قرار است گوشی آیفون 12 هم با همین میزان رم در اختیار خریداران قرار بگیرد. به غیر از این موارد، گوشی آیفون 12 پرو و آیفون12 پرو مکس قرار است از یک دوربین سه بعدی در قاب پشتی پشتیبانی کند. همچنین اپل قصد دارد تا تکنولوژی اینترنت نسل پنجم را در این دو گوشی هوشمند به کار برد.

لازم به توضیح است که با توجه به خبرهای منتشر شده، خط تولید گوشی آیفون SE 2 از ماه فوریه 2020 ( اسفند ماه ) راه ندازی می شود. گوشی آیفون SE 2 از لحاظ ساختار ظاهری به گوشی آیفون 8 شباهت دارد و به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی به همراه دکمه هوم-تاچ آیدی مجهز است. در بخش سخت افزاری، آیفون اس ای 2 از پردازنده A13 بهره می برد و یک رم 3 گیگابایت آن را همراهی می کند. زمان عرضه آیفون اس ای 2 در ماه مارس 2020 اعلام شده است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: click to find out more

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا