فناوریموبایل

مقایسه گوشی شیائومی Mi A3 با شیائومی ردمی نوت 8

مقایسه گوشی شیائومی Mi A3 با شیائومی ردمی نوت 8

این مطلب درباره مقایسه دو گوشی هوشمند شیائومی Mi A3 با ردمی نوت 8 از لحاظ مشخصات فنی و همچنین سرعت و کیفیت دوربین های این دو گوشی می باشد. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات سخت افزاری گوشی می ای 3 و ردمی Note 8

گوشی ردمی نوت 8 و شیائومی Mi A3 به یک تراشه 11 نانومتری Snapdragon 665 مجهز هستند. در بخش رم و حافظه داخلی، گوشی ردمی Note 8 از رم 3/4/6 گیگابایت و حافظه داخلی 32/64/128 گیگابایت و گوشی می ای 3 به رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64/128 گیگابایت بهره می برد. در بخش پردازنده گرافیکی از Adreno 610 برای هر دو گوشی شرکت شیائومی  استفاده شده است. گفتنی است که این دو گوشی هوشمند از کارت حافظه خارجی هم پشتیبانی می کنند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 در قاب جلویی خود به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2340*1080 پیکسل و تراکم پیکسل 409 ppi مجهز می باشد. در مقابل گوشی Mi A3 از یک نمایشگر 6.01 اینچی Super AMOLED با کیفیت وضوح 1560*720 و تراکم 286 ppi بهره می برد. همچنین در هر دو گوشی از فناوری محافظ صفحه Gorilla Glass 5 استفاده شده است. هر دو گوشی شرکت شیائومی به یک ناچ قطره ای که دوربین سلفی در آن تعبیه شده است، مجهز می باشد. دوربین سلفی ردمی نوت 8 از یک لنز 13 مگاپیکسل و شیائومی Mi A3 از یک لنز 32 مگاپیکسل بهره می برند.

ردمی نوت 8

در پنل پشتی گوشی Redmi Note 8 شاهد قرار گرفتن چهار دوربین هستیم که دوربین اصلی آن به یک لنز 48 مگاپیکسل، دوربین دوم به لنز 8 مگاپیکسل Ultrawide، دوربین سوم به لنز 2 مگاپیکسل ماکرو و دوربین چهارم به لنز 2 مگاپیکسل با تشخیص عمق مجهز می باشد. در مقابل در قاب پشتی Mi A3 از سه دوربین استفاده شده است که دوربین اصلی از لنز 48 مگاپیکسل، دوربین دوم از لنز 8 مگاپیکسل اولتراواید و دوربین سوم از لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می برد. تصویربرداری HDR و پانوراما از دیگر قابلیت های دوربین این دو گوشی هوشمند می باشد.

دیگر مشخصات:

باتری گوشی Redmi Note 8 دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر با قابلیت شارژ سریع 18 وات می باشد، در مقابل گوشی شیائومی می ای3 به باتری 4030mAh که از فناوری شارژ سریع 18w پشتیبانی می کند، مجهز است. هر دو گوشی از رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر اندروید 9 پای بهره می برند. اسکنر اثر انگشت در گوشی ردمی نوت 8 در قاب پشتی و در گوشی می ای 3 از نوع درون صفحه ای می باشد. در زیر ویدئو مربوط به این مقایسه قرار داده شده است:

ردمی نوت 8

امتیاز 4.2 از 35 رای

نوشته های مشابه

‫23 نظرها

  1. سلام من یه گوشی میخوام که برای بازی مناسب باشه مخصوصا برای بازی های
    سنگین مثل پاپجی موبایل ،، برای عکاسی
    دور بین خوبی داشته باشه ، وبرای فیلم های
    با حجم زیاد.

  2. سلام من می خواستم، یه گوشی برای بازی
    (بازی های سنگین مثل پاپجی موبایل)و
    گوشی که دور بین عالی داشته باشه
    وبرا ی فیلم های باحجم زیاد خیلی خوب
    کار کنه.

  3. سلام من یه گوشی می خوام که دوربین ش
    خیلی خوب باشه،ومناسب بازی (بازی سنگین) وعملکرد خوبی راجع به فیلم نگاه کردن داشته
    باشه کدومو بخرم؟

  4. گوشی فقط ردمی نوت 8 واقعا گوشی خیلی خوبی هستش و سخت افزاری خیلی خوب و بالایی داره و خیلی ظاهر زیبایی داره کفیت دوربینش هم حرف نداره من mi A3 داشتم اما الان دو ماه که Note 8 خریدم که خیلی ازش راضی هستم اما از mi A3 زیاد راضی نبودم

  5. من الان MI A3 دارم قبلش ردمی نوت 8 داشتم الان ک می ای تیری گرفتم میگم ای کاش ردمی نوت 8 رو نمیفروختم واقعا ردمی نوت 8 سرتره برای بازی خیلی مناسبه

  6. بازتاب: unicc alternative
  7. بازتاب: Dnabet.com
  8. With havin so much written content do you ever run into any issues
    of plagorism or copyright violation? My website has a lot of completely unique content I’ve either written myself or outsourced but it appears
    a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any ways to help stop content from being ripped off?
    I’d really appreciate it.

  9. بازتاب: browning a5 12 gauge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا