فناوریموبایل

اطلاعاتی تازه از آیپد پرو یازده اینچی

اطلاعاتی تازه از آیپد پرو یازده اینچی

اخیرا اطلاعاتی از بنچمارک انتوتو منتشر شده است که از توان بسیار بالا و شش گیگابایت حافظه رم آیپد پرو یازده اینچی شرکت اپل خبر داده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

مدتی پیش شرکت اپل در یک رویداد آنلاین مجازی از محصولات جدید خود پرده برداری کرد. در این رونمایی ها از آیپد پرو های جدید یازده و 12.9 اینچی خود رونمایی کرد. این دو تبلت جدید شرکت apple به تراشه شخصی سازی شده با نام A12Z مجهز شده است. آیپد پرو یازده اینچی جدید اپل مدل 2020 در لیست محصولات بنچنارک انتوتو معرفی شده و به دنبال این مورد ما در این قسمت از طیف نیوز به بررسی خصوصیات سخت افزاری این تبلت جدید apple خواهیم پرداخت.

تراشه

طبق آنچه از نامگذاری تراشه های شرکت اپل به نظر می رسد انتظار می رود تراشه آیفون یازده از تراشه استفاده شده در آیپد پرو یازده اینچی برتر باشد. در حالی که پس از بررسی نتایج حاصله از بنچمارک آنلاین اخیر این موضوع به گونه ای دیگر خواهد بود.

گوشی آیفون یازده دارای CPU شش هسته ای و GPU چهار هسته ای میباشد. در حالی که در A12X از CPU هشت هسته ای و GPU هفت هسته ای استفاده شده است و مدل A12Z در آیپد پرو های جدید هم هردو پردازنده هشت هسته‌ای می باشند.

علاوه بر موارد ذکر شده سرعت فرکانس نیز اهمیت داشته و قابلیت بررسی دارد. طبق تحقیقات و بررسی های مختلف انجام شده تراشه A12Z قدرتمند ترین قطعه از جنس سیلیکون است که شرکت اپل تا به حال تولید کرده است. در مقابل تراشه A13 در گوشی آیفون یازده نیز به عنوان ضعیف ترین تراشه شناخته شده است.

آیپد پرو
بررسی سایر مشخصات

تب لت یازده اینچی آیپد پرو اپل مدل 2020 مجهز به شش گیگابایت حافظه رم می باشد، این مقدار نسبت به مدل پارسال دو گیگابایت افزایش داشته است. دیگر ویژگی این محصول جدید شرکت apple سیستم عامل 13.4 آی او اس است و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می باشد.

پردازنده در تب لت جدید امتیازی تقریبا برابر با مدل قبلی دارد اما در رابطه با GPU این امتیاز نه درصد افزایش داشته است. با توجه اینکه آیپد پرو قبلی شرکت اپل از بهترین محصولات بازار محسوب می شد این افزایش کیفیت بسیار چشم گیر می باشد. به طور کل امتیازی که در بنچمارک اخیر به این تبلت اختصاص داده شد 712،218 میباشداین امتیاز برای نسل قبلی 705،585 بود. این امتیار برای گوشی های آیفون یازده پرو و آیفون یازده به ترتیب 546،948 و 524،137 میباشد که نشان می دهد مقام پایینتری نسبت به تبلت های این کمپانی دارند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: หวย BTC
  2. بازتاب: magic mushrooms sydney
  3. بازتاب: link
  4. بازتاب: recurve bow

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 16 =

دکمه بازگشت به بالا