فناوریموبایل

رندرهای جدیدی از گوشی Galaxy A52 منتشر شد

انتشار تصاویری از طراحی گوشی ای 52

رندرهای جدیدی از گوشی Galaxy A52 منتشر شد

سامسونگ خود را برای تولید گوشی های میان رده جدید برای سال آینده میلادی آماده می کنند. یکی از گوشی های این کمپانی بزرگ، گوشی Galaxy A52 است که جدیدا رندرهایی از آن منتشر شده است. در ادامه به بررسی بیشتر گوشی ای 52 می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی گوشی ای 52

با توجه به تصاویر منتشر شده از رندر گوشی Galaxy A52 ، شاهد شباهت آن با گوشی A51 می شویم. این گوشی همانند نسل گذشته خود به یک ماژول دوربین مستعطیلی مجهز شده است و از تفاوت دوربین گوشی سامسونگ A52 با نسل پیشین خود می توان به محل قرارگیری لنز دوربین پایینی با فلش LED و حلقه های مخصوص در اطراف هر کدام از لنزها اشاره کرد. در پنل پشتی، این گوشی بسیار شبیه به گوشی های بالارده سامسونگ طراحی شده است.

قاب جلویی آن هیچ گونه تفاوتی با گوشی A51 ندارد و از همان نوع طراحی در گوشی ای 52 استفاده کرده است. نمایشگر آن از نوع Infinity-O بوده و قرار است با سایز 6.5 اینچی عرضه شود. گوشی سامسونگ A52 احتمالا با ابعاد 159.9×75.1×8.4 میلی متر ساخته و تولید شود. با توجه به ابعاد گفته شده، گوشی ای 52 نسبت به مدل قبلی یک میلی متر از طول، 1.5 میلی متر از عرض و 0.3 میلی متر باریک تر است.

گوشی Galaxy A52

سنسور اثر انگشت گوشی Galaxy A52 از نوع زیر صفحه ای خواهد بود. قرار است این گوشی میان رده با مودم 5G عرضه شود پس در نتیجه از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می کند. البته احتمالا با مودم 4G نیز عرضه شود تا قیمت مناسب تری داشته باشد. گوشی سامسونگ ای 52 قرار است با بدنه ای از جنس پلاستیک و فریم فلزی و همچنین درگاه جک 3.5 میلی متری برای خروجی صدا عرضه شود.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا