تبلتفناوری

جعبه گشایی و مشخصات تبلت سامسونگ S7

آنباکس کردن تبلت Galaxy Tab S7

جعبه گشایی و مشخصات تبلت سامسونگ S7

در این مقاله به بررسی مشخصات فنی و امکانات تبلت سامسونگ S7 خواهیم پرداخت و در ادامه ویدئویی از آنباکس کردن تبلت گلکسی تب اس 7 قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب اس 7

تبلت سامسونگ S7 با بدنه ای از جنس آلومینیوم ساخته شده و دارای ابعاد 253.8*165.3*6.3 میلی متر و وزن 500 گرم است. در بخش جلویی این تبلت هوشمند شاهد قرارگیری یک نمایشگر 11 اینچی LTPS IPS LCD با کیفیت وضوح 2560*1600 پیکسل و تراکم 274ppi هستیم. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در تبلت Galaxy Tab S7 در حدود 83.6 درصد است.

در پنل پشتی تبلت سامسونگ اس 7 از یک ماژول دوربین کپسولی شکل استفاده شده است که شاهد قرارگیری دو لنز دوربین در داخل آن هستیم. دوربین اصلی به لنز 13 مگاپیکسل عریض با دیافراگم f/2.0 و دوربین دوم به لنز 5 مگاپیکسل فوق عریض با دیافراگم f/2.2 مجهز شده است. در بخش جلویی تبلت Galaxy Tab S7 نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی عریض به عنوان دوربین سلفی آن جای گرفته است. از قابلیت های دوربین این تبلت هوشمند می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد و همچنین دوربین آن قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K را دارا است.

در بخش سخت افزاری، تبلت سامسونگ اس 7 از تراشه 7 نانومتری پلاس Snapdragon 865+ بهره می برد که این تراشه به پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 3.09 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 مجهز شده است. تراشه این تبلت توسط حافظه رم 6/8 گیگابایتی همراهی شده و برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه داخلی 128/56/512 گیگابایتی بهره می برد. تبلت گلکسی تب اس 7 همچنین برای افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات از درگاه کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کند.

دیگر مشخصات:

تبلت سامسونگ S7 انرژی خود را از طریق باتری 8000 میلی آمپر ساعت تامین می کند و این باتری قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 واتی را دارا است. تبلت گلکسی Tab S7 از یک قلم استایلوس با قابلیت 26 میلی ثانیه تاخیر و بلوتوث بهره می برد. سنسور اثر انگشت در این تبلت هوشمند در حاشیه کناری آن جای گرفته است. تبلت Galaxy Tab S7 با رابط کاربری One UI 2.5 مبتنی بر اندروید 10 عرضه می شود.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی تبلت سامسونگ اس 7 را مشاهده کنید:

 

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫57 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기 사이트
  2. Hi! I could have sworn I’ve been to your blog before but after looking at many of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m certainly happy I stumbled upon it and I’ll be book-marking it and checking back regularly!

  3. Highly-rated center. They offer programs for a really wide range of adolescent disorders includingdepression, anxiety, personality disorders, substance abuse, behavioral addictions,and eating disorders. Chances of recovery are here.

  4. Hi there! I could have sworn I’ve been to your blog before but after browsing through a few of the articles I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly delighted I found it and I’ll be book-marking it and checking back frequently!

  5. بازتاب: Full Article

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + هفده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا