فناوریموبایل

قیمت و زمان عرضه گوشی های galaxy s20 ultra و galaxy z flip

قیمت و زمان عرضه گوشی های galaxy s20 ultra و galaxy z flip

پس از مدت ها انتظار، سرانجام زمان عرضه و هزینه خرید گوشی ها samsung galaxy s20 ultra و galaxy z flip مشخص و اعلام شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

یک منبع خبری قابل اطمینان که اتفاقا سهم زیادی در انتشار و لو دادن اخبار گوشی galaxy s20 داشته، این بار جزئیاتی از خبرهای مربوط به دو گوشی هوشمند از شرکت samsung یعنی، گلکسی اس 20 اولترا و galaxy z flip و هدفون galaxy buds plus که قبلا در این قسمت به آن پرداخته بودیم منتشر کرده است.

Galaxy S20

اخیرا یک خبر دیگر نیز منتشر شد و در آن به افرادی که گوشی هوشمند galaxy s20 را خریده بودند مژده ی هدیه یک هدفون گلکسی بادز را داده بود.

قیمت و زمان عرضه

طبق آخرین اخبار موثق و جدید که روز اول از هفته دوم بهمن ماه منتشر شد، گوشی galaxy z flip درست سه روز بعد از رونمایی شدن در نهایت در بیست و پنجم بهمن ماه و با هزینه خرید هزار و چهارصد دلار وارد بازار خواهد شد. احتمال این نیز وجود دارد که گلکسی زد فلیپ منحصراً توسط شرکت AT&T تنها در ایالات متحده در ابتدا، عرضه گردد اما هنوز زمان دقیق آن نهایی نشده است. تصور می رود نسخه unlock galaxy z flip هم در اختیار علاقه مندان قرار داده شود.

Galaxy S20

یک خبر دیگر که در همین اخبار لو داده شده به چشم می خورد، اشاره به گوشی هوشمند samsung galaxy s20 ultra بوده است و قیمت احتمالی آن حدود هزارو سیصد دلار معین شده است. گلکسی اس 20 اولترا احتمالا شانزدهم اسفند ماه وارد بازار خواهد شد. از مشخصات شاخص و قابل ذکر گوشی galaxy s20 ultra می توان به مواردی هم چون، پشتیبانی از استاندارد های مقابل در برابر آب تا عمق پنج متری و با محافظ صفحه از قبل نصب شده می توان اشاره کرد.

علاوه بر گوشی های samsung galaxy s20 ultra و galaxy z flip این احتمال نیز وجود دارد که هدفون گوشواره ای galaxy buds plus نیز اواخر سال جاری عرضه گردد. این هدفون قدرت شارژدهی دو برابر را داشته و تا شش ساعت می توان پس از هربار شارژ دهی استفاده کرد. قیمت این هدفون حدود 149 دلار اعلام شده است.

Galaxy S20

جالب است بدانید، گوشی گلکسی زد فلیپ همزمان با موتورلا ریزر عرضه می شود، برای این گوشی قیمت پیش فروش هزار و پانصد دلار در نظر گرفته شده است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫15 نظرها

  1. بازتاب: click homepage
  2. Hi! I know this is sort of off-topic however I had to ask.
    Does managing a well-established blog such as yours require
    a large amount of work? I am completely new to running a blog but I do write in my diary everyday.

    I’d like to start a blog so I can share my personal
    experience and views online. Please let me
    know if you have any kind of suggestions or tips for new aspiring bloggers.
    Thankyou!

  3. بازتاب: Skrota bilen Göteborg
  4. بازتاب: Hunter898
  5. بازتاب: edible mushroom texas

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا