تازه های فناوریتبلتفناوری

تصاویری از تبلت هواوی مدیاپد m7 با شکل و شمایلی شبیه به Ipad Pro اپل منتشر شد

تصاویری از تبلت هواوی مدیاپد m7 با شکل و شمایلی شبیه به Ipad Pro اپل منتشر شد

تصاویر منتشر شده از تبلت هواوی مدیاپد m7 نشان می دهد که این محصول جدید شرکت هواوی از لحاظ طراحی بی شباهت با تبلت Ipad Pro اپل نیست. برای دانستن اطلاعات بیشتر در رابطه با تبلت هواوی Mediapad m7، با طیف نیوز همراه باشید… .

اطلاعات منتشر شده از تبلت جدید هواوی

شرکت Huawei با تمام مشکلاتی که بر سر راهش قرار گرفته است، اما همچنان دست از ارائه ی محصولات جدید برنداشته است و تقریبا هر روز خبرهایی از این شرکت در شبکه های مجازی به گوش می رسد. این بار و در تازه ترین خبر، تصاویری از تبلت جدید این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که قرار است نسل جدید از سری تبلت های Mediapad m باشد. قرار است از تبلت هواوی مدیاپد m7 در روز 21 اکتبر (29 مهر ماه) به طور رسمی رونمایی شود.

تبلت هواوی مدیاپد m7

با توجه به تصاویر منتشر شده از تبلت هواوی Mediapad m7، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، شباهت این دیوایس با تبلت Ipad Pro اپل می باشد. نکاتی که از لحظ ظاهری به چشم می خورد؛ این تبلت دارای یک صفحه نمایش با ابعادی بزرگ می باشد که حاشیه های باریکی در اطراف این صفحه نمایش مشاهده می شود. همچنین با توجه به تصاویر می توان گفت، جنس بدنه ی تبلت مدیاپد ام 7 از آلمینیوم است. در پنل پشتی، این دستگاه مجهز به دوربین می باشد و همچنین لوگوی کمپانی هواوی هم در پشت آن خورده است.

به غیر از شکل ظاهری تبلت، تصاویر حاوی لوازم جانبی این دیوایس نیز می باشد که شباهت هایی با تبلت آیپد پرو اپل دارد. تبلت هواوی مدیاپد ام 7 به یک کیبورد قابل اتصال و یک قلم Stylus که به قسمت بالایی تبلت می چسبد، مجهز است. تکنولوژی این قلم به گونه ای است که؛ وقتی کاربر احتیاج به قلم ندارد، آن را به کمک انرژی مغناطیسی به بالای بدنه ی دیوایس می چسباند و قلم هم از طریق باتری خود تبلت شارژ می شود. این نوع تکنولوژی در تبلت آیپد پرو اپل هم دیده می شود.

تبلت هواوی مدیاپد m7
Ipad pro

مشخصات فنی تبلت هواوی Medipad m7

اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این تبلت ارائه نشده است، اما احتمالا این دیوایس به پردازنده ی Kirin 990 و همچنین به 8 GB رم نیز مجهز باشد. گفتنیست این تبلت دارای دو اسپیکر و یک درگاه USB تایپ سی می باشد اما جک 3.5mm از این تبلت حذف شده است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets
    I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite
    some time and was hoping maybe you would have some experience with
    something like this. Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your
    new updates.

  2. بازتاب: สมัครyehyeh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا